quote:Op zondag 6 juni 2010 01:12 schreef Skylark. het volgende:
Net de waanzinnig goede film Requiem for a Dream voor het eerst gezien. Wát een film. Maar waar ik over wil klagen, zijn de wenkbrauwen van Jennifer Connelly.
Jennifer Connelly mensen, is de main actrice in deze film. Een zeer mooie vrouw, afgezien van haar borstelige wenkbrauwen.
Doodzonde dat.
Nu heb ik de hele film op die wenkbrauwen zitten letten en me eraan lopen ergeren. Mens, bezoek vóór het schieten van een film een epileur!
Beeldmateriaal:Dat is de Jordy van Loon-look.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 04:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is de Jordy van Loon-look.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik hou ook niet van getekende streepjes, maar epileren kan zeker wel helpen aan het mooier maken. Ik vind bij een vrouw borstelige wenkbrauwen geen schoonheidsideaal, jij komt zeker uit Bulgarije ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
TS is een puber die op ordinaire wijven valt. Borstelige, dikke wenkbrauwen zijn juist een schoonheidsideaal. Kijk maar eens rond. Dunne wenkbrauwen zijn lelijk, zien er uit als hoeren. Altijd die meisjes in Nederland met hun geëpileerde wenkbrauwen, blijft helemaal niks meer van over. Bah.
Wenkbrauwen vormen de gezicht en geven emotie en diepgang aan de ogen. Let maar eens een keer op, mensen met dikkere wenkbrauwen hebben boeiendere gelaatstrekken, mensen zonder wenkbrauwen zijn lelijk.
Tevens, RFADEén van de weinige films die mij goed disturbde en mij dagen heeft gegrepen.
Jij houdt zeker ook van een oerwoud.quote:Op zondag 6 juni 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
TS is een puber die op ordinaire wijven valt. Borstelige, dikke wenkbrauwen zijn juist een schoonheidsideaal. Kijk maar eens rond. Dunne wenkbrauwen zijn lelijk, zien er uit als hoeren. Altijd die meisjes in Nederland met hun geëpileerde wenkbrauwen, blijft helemaal niks meer van over. Bah.
Wenkbrauwen vormen de gezicht en geven emotie en diepgang aan de ogen. Let maar eens een keer op, mensen met dikkere wenkbrauwen hebben boeiendere gelaatstrekken, mensen zonder wenkbrauwen zijn lelijk.
Tevens, RFADEén van de weinige films die mij goed disturbde en mij dagen heeft gegrepen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk het niet:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
BRR.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:37 schreef Peachcore het volgende:
Ik ergerde me er al aan sinds Labyrinth:
[ afbeelding ]
Net zoals Brooke Shields.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|