Onzinquote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Dat is het ook, onzin. Vanavond horen we het wel(lees: lens is opgeroepen door van Marwijk)
Handig dit vlak voor de verkiezingen te zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Cohen is nu dus genoodzaakt om zich aan zijn eigen woorden te houden.
Ik zeg als Nederlander die lange tijd moest wachten op een mri-scan waardoor ik nooit meer fatsoenlijk kan sporten: hou je bek Cohen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan mag Cohen persoonlijk afgemaakt worden!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet waar is. Cohen zuigt, maar hopelijk niet zo erg.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan mag Cohen persoonlijk afgemaakt worden!
Bron is noodzakelijkkwaad.net dus is gewoon niet waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:13 schreef Smoofie het volgende:
Dit zou op het nieuws moeten komen , kijken hoeveel zetels PvdA dan verliest
Ik zeg DOEN!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik ga me doodlachen
Wel Robben de uitleg geven dat hij geen hakjes meer mag doen op onnodige momenten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sig000 het volgende:
Voor een hele wedstrijd is hij niet geschikt, blijkt maar weer.
Eerst Dirk om de tegenstander te slopen en daarna Robben.
http://extra.volkskrant.n(...)oor_meest_kwetsbarenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat artikel is geschreven door iemand met het pseudoniem Kwetze Kwaadstra
Als Cohen dit gezegd heeft dan ben ik Patrick Kluivert hoor
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sig000 het volgende:
dat is zeker geen slecht plan!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef sig000 het volgende:
Ik had al gekeken op radio dus weet ik, maar het zou alsnog op het nieuws moeten komenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:17 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Bron is noodzakelijkkwaad.net dus is gewoon niet waar.
Alsof ieder ander zich blesseert als hij een hakje doet?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wel Robben de uitleg geven dat hij geen hakjes meer mag doen op onnodige momenten.
Ah, je begreep mijn knipoog niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof ieder ander zich blesseert als hij een hakje doet?
Oh er zijn genoeg mensen hier die dat denken hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je begreep mijn knipoog niet.Ik bedoelde het natuurlijk als grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |