Werkse Kittykatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, eerst werkdeel erop zitten, gegeten, en opgefrist, nu naar de trein voor het tweede deel werken!
Tot later

Ook nog maar een paar minuutjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja het is al avond![]()
Strand was heerlijk, BBQ ook

Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog maar een paar minuutjes
Niet verbrand?
Gelukkigwij aten pistoletje-gezonde-rotzooi

Hoi Miauwquote:

Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toen![]()
Pisto met gezonde rotzooi is ook lekker.
Heb nog gedeelte voetbal gezien op groot scherm in een strandtent![]()
Nou ja tot de eigen kopbal die werd afgekeurd

Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ooooh, dus het leukstem gedeelte heb je gemist?

Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leverenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Kally!
jeetje wat een crisis Fokken op een mobiel. Het is bepaald geen Iphone...Maar zit lekker buiten met een wijntje
Leuke dag gehad?

Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dus

Nee oke, maar het blijft leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzo

Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horenquote:

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?

Ik hoor hier nog steeds toetersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horen

Eetzequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]das irritant!
Ja leuke dag, al is het in Almeloooo. De bbq begint en mijn nichtjes ook dus tot later!

T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?

Dat lijkt me wel het minste jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgen
http://www.nu.nl/internet(...)nsatie-t-mobile.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |