quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:22 schreef Adelante het volgende:
Ook over voetbal kan worden geklaagd in KLB, net als over alle andere zaken.
Erger dan vB haast onmogelijk? Hmmm, wat dacht je van:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:15 schreef krapula het volgende:
alternatieven zijn ook dramatisch, maar erger dan van Bronckhorst is haast onmogelijk. Eens met klacht dus!
Ranking the aanvoerder.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:18 schreef Dingess het volgende:
[..]
Erger dan vB haast onmogelijk? Hmmm, wat dacht je van:
- vd Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Stekelenburg![]()
- Sneijder![]()
- Affelay![]()
![]()
![]()
- Heitinga![]()
- De Jong![]()
- Robben![]()
?
Beste opties:
- vBommel![]()
![]()
- vdVaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- vPersie![]()
- vBronckhorst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sneijder met z'n arrogante kut vedette/sterallures/'kijk mij eens de beste zijn' houding? Nee, dank u.quote:
Ik vind Sneijder wel veel meer een aanvoerder als Van Bronckhorst. Ook een Van Bommel kan dat denk ik beter zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:22 schreef Dingess het volgende:
[..]
Sneijder met z'n arrogante kut vedette/sterallures/'kijk mij eens de beste zijn' houding? Nee, dank u.
als aanvoerder heb je gelijk. Ik antwoordde te snel in dit topic, dacht dat het over v Bronckhorst en zijn positie ging. Daar zijn weinig alternatieven voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:18 schreef Dingess het volgende:
[..]
Erger dan vB haast onmogelijk? Hmmm, wat dacht je van:
- vd Wiel
- Stekelenburg
- Sneijder
- Affelay
- Heitinga
- De Jong
- Robben
?
Beste opties:
- vBommel
- vdVaart
- vPersie
- vBronckhorst
Maar wel echte leiders.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef Flashwin het volgende:
Nee, zijn voorgangers Cocu en Sar , die hadden pas uitstraling!^
Meer dan Van Bronckhorst. Daarbij zijn dat sterspelers en is Gio weinig meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:28 schreef Flashwin het volgende:
Nee, zijn voorgangers Cocu en Sar , die hadden pas uitstraling!^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |