Omdat ik nog heel veel moet doen voor schoolquote:
Haha okequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Omdat ik nog heel veel moet doen voor school. (En dat kun je natuurlijk niet buiten doen, nee. Natuurlijk wel, maar er komt straks bezoek uit Duitsland en blabla. Ze gaan waarschijnlijk zo in de tuin zitten.)
Dus ik ga.
Yep, in Almelo enik heb ook nog eens internetquote:
Hahahquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Yep, in Almelo enik heb ook nog eens internet![]()
![]()
Meestal ja. Mijn moeder behoort daar duidelijk niet bij wat betreft bepaalde dingen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh.
Mwah, dat verschilt per gezin natuurlijk. Maar je hebt gelijk. Nederlandse ouders geven je meestal na je 18e toch meer vrijheid dan Turkse ouders.
Kut he.quote:
Dat is inderdaad eng.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Omdat hun mening verschilt met die van Jou.
ATATURK MET HOOFDLETTER!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn ataturkisten zullen enge mensen?
Echt wel. Je weet het dondersgoed!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ATATURK MET HOOFDLETTER!
... Anyway, ik weet niet waar je het over hebt.
Dierenbeulquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen, kijk eens wat ik onderweg ben tegengekomen.
[ afbeelding ]
Dat mag niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
Nepturken.
Turken praten Turks onderling.
Stil jij!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt wel. Je weet het dondersgoed!!!
Deden we ook... totdat de mods kwamen zeuren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
Nepturken.
Turken praten Turks onderling.
Moet je maar niet op een Turk lijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zeggen Turken altijd "turk me se?" tegen mij!
Hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zeggen Turken altijd "turk me se?" tegen mij!
Paardenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:58 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom negeren jullie mijn mooie paardenfoto's?
Ik ga ze maar plaatsen in de Limburgers topic, daar worden ze vast wel gewaardeerd.
...![]()
ATATÜRK, met puntjes op de uquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ATATURK MET HOOFDLETTER!
... Anyway, ik weet niet waar je het over hebt.
Dag schat!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
http://www.wordle.net/show/wrdl/2130609/TurkenOpFok459
Ehh ja ik verveelde me
Waarom sta ik er niet tussen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:54 schreef Ayca het volgende:
http://www.wordle.net/show/wrdl/2130609/TurkenOpFok459
Ehh ja ik verveelde me
Ik zoek de woorden niet zelf uitquote:
Nee sorry daar ben ik te lui voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Kan je het niet hier posten?
Ik zie het niet...
Koekje?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Juh..M'n weerverrader in Firefox zegt dat er morgen onweer is
Om daarom.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:07 schreef EchoAlpha het volgende:
Waarom heb jij metaal door je heup gepiercet?![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Min-e het volgende:
Hallo allemaal, groetjes uit Didim.. Ik zit lekker in de tuin met Clio, zelfgemaakte makarna eten met salca en keci peyniri en tam yagli koy yogurdu
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Min-e het volgende:
Hallo allemaal, groetjes uit Didim.. Ik zit lekker in de tuin met Clio, zelfgemaakte makarna eten met salca en keci peyniri en tam yagli koy yogurdu
Er bloeit hier ietsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Min-e het volgende:
Wat heb jij uitgespookt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
Ik heb maar 3 uur geslapen gister en mijn tante uit Duitsland komt zo op bezoek. #moe
Ok ik had hem superlang niet gezien en vond het echt geweldig gisterquote:
Niks bijzonders gewoon met een paar vrienden gechilled bij iemand thuis, maar opeens was het licht en 7 uur 's ochtends.quote:
Dankje, zal wel lukken!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:23 schreef IHVK het volgende:
[..]![]()
Veel plezier!
Hier is het ook heerlijk weer hoor.
Wat geweldig voor julliequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ollijfboompjes en palmbomen. zelfs een cactus heb ik gezien.
Yammyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Min-e het volgende:
Wij waren vorig jaar op vakantie in Didimquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben een huis in Didim, niet leegroven aub..
Ik ga al best lang niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij waren vorig jaar op vakantie in Didim. Misschien heb ik jou wel daar gezien
.
Clio heeft gewoon een gespleten persoonlijkheidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ben je met clio op vakantie Mine abla? Hebben jullie iets met elkaar ofzo?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niks bijzonders gewoon met een paar vrienden gechilled bij iemand thuis, maar opeens was het licht en 7 uur 's ochtends.
Kan niet wachten tot RDD op de PC uitkomtquote:
Ja we hebben maar no reservations gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok ik had hem superlang niet gezien en vond het echt geweldig gister
Hm, uh , je kan van die 'chick films' kijken , of als je compleet iets anders wil Inglorious Basterds of Memento al gezien?
Bedankt voor de tip, van de zomer zal ik er eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hebben een huis in Didim, niet leegroven aub..
Waar in Didim, we waren daar vorig jaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, van de zomer zal ik er eens een kijkje nemen.
Bij bilmiyorem haar huis, even kijken of er nog een mooie plasma-TV staat of zo. Of een Mercedesje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:02 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Waar in Didim, we waren daar vorig jaarWas wel chill
Wij hadden een huisje gehuurdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij bilmiyorem haar huis, even kijken of er nog een mooie plasma-TV staat of zo.
tv kijken op vakantiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:04 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wij hadden een huisje gehuurd, er was geen tv
alleen radio
Het enige wat ik nog weet van Didim is dat ik gevallen was met de fietsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:06 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ging liever naar het strand, maar was 35 meter ver
Ik werd 1 keer bang in het zee daar want er waren geen golfen waardoor je diep in het water kon kijken, dus ik ging als gewoonlijk naar het diepe. Maar toen wat the f*** allemaal vissen van 1 meter. Na die dag ben ik niet meer zo diep gegaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog weet van Didim is dat ik gevallen was met de fietsen het strand was echt dichtbij idd
Zie je wel, verkaaste Turk. Fietsen in Turkijequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog weet van Didim is dat ik gevallen was met de fietsen het strand was echt dichtbij idd
Echt hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie je wel, verkaaste Turk. Fietsen in Turkije_!
Het was echt 10 jaar geleden ofzo hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:14 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Echt he, ik zag daar alles behalve fietsende Turken.
Hahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik werd 1 keer bang in het zee daar want er waren geen golfen waardoor je diep in het water kon kijken, dus ik ging als gewoonlijk naar het diepe. Maar toen wat the f*** allemaal vissen van 1 meter. Na die dag ben ik niet meer zo diep gegaan.
ben al vandaag uit gegaan bios enz.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:15 schreef EchoAlpha het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen uit?
Ik denk dat ik vandaag maar vroeg naar bed ga ofzo... :p
Hoe bedoel je verkaaste Turkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ben al vandaag uit gegaan bios enz.40 km gefietst, omdat we gierig waren en geen bus wouden nemen
Jawel, maar je hebt nauwelijks paden om te fietsen. Je zit gewoon resmen op een auto-baan te fietsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef EchoAlpha het volgende:
De meeste Turken kunnen niet eens fietsen volgens mij![]()
Waar de fuck woon je als je 40km moet fietsen voor een biosquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:17 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ben al vandaag uit gegaan bios enz.40 km gefietst, omdat we gierig waren en geen bus wouden nemen
Motors/scooters zijn veel populairder in Turkijequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:18 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt nauwelijks paden om te fietsen. Je zit gewoon resmen op een auto-baan te fietsen.
Is heel normaal hoor buiten de randstad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Waar de fuck woon je als je 40km moet fietsen voor een bios![]()
heen en terug hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Waar de fuck woon je als je 40km moet fietsen voor een bios![]()
Ik woon in Zeeland en ik vind het raarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is heel normaal hoor buiten de randstad.
Ik denk ook niet dat er fatsoenlijke fietspaden te vinden zijn daaro.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Motors/scooters zijn veel populairder in Turkije
als het maar is geasfalteerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er fatsoenlijke fietspaden te vinden zijn daaro.
Zeelandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland en ik vind het raar
alsof de auto/loop paden wel fatsoenlijk zijn :pquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er fatsoenlijke fietspaden te vinden zijn daaro.
Als ze in Turkije net zo rijden als in Egypte of het Midden Oosten is het daar ook niet veilig als fietser.quote:
Zeeland is redelijk relaxed vergeleken met de grote steden....hier hebben we tenminste nog wat groen en normale huizenquote:
Eenrichtingsweg gaan ze via zijkant stiekem toch andersomquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
alsof de auto/loop paden wel fatsoenlijk zijn :p
Turken improviseren gewoon
Dat heb je overal buiten de randstad. Gelderland en Friesland zijn mooi. En met normale huizen bedoel je betaalbare huizen? Die kun je sowieso moeilijk vinden in dichtbevolkte gebieden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Zeeland is redelijk relaxed vergeleken met de grote steden....hier hebben we tenminste nog wat groen en normale huizen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk een verkaasde turk dus.
kaasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk een verkaasde turk dus.
Of bedoelde je hakan?quote:
Laatst een broodje gehad met sla tomaat turkse kaas tomaat en smeerkaas, lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat heb ik zooo lang niet gegetenat het vroeger altijd met kaas en komkommer
Slechte integratie, dit.quote:
WTFquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
Smeerkaas
Kaas(wel met boter op brood)
Tost
Sucuklu tost![]()
![]()
bij kaas, salami etc. moet je wel boter doen...anders plakt het niet en is het niet lekker :pquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
.
Mensen die boter bij hun kaas, salami, smeerkaas, nutella of pindakaas doen "".
Zo klopt hijquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
.
Mensen die boter bij hun kaas, salami, smeerkaas, nutella of pindakaas doen "".
Juistemquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
bij kaas, salami etc. moet je wel boter doen...anders plakt het niet en is het niet lekker :p
Kaas of salami hoeft helemaal niet op je brood te plakken, dat hoeven alleen vlokken of hageslag. Kaas en salami doe je gewoon in een dubbele boterham of op een broodje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
bij kaas, salami etc. moet je wel boter doen...anders plakt het niet en is het niet lekker :p
Ik ben nu in nijmegen, valt er nog iets te beleven in deze uithoekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:38 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ik woon wel helemaal in het oosten
Er is een bios.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben nu in nijmegen, valt er nog iets te beleven in deze uithoek?
Dat welquote:
Wann. ik naar zee-land ga zeg ik het je welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kom jij maar naar Zeeland dan betaal ik bij de subway
Ja maar jij woont in het centrumquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet 10 minuten lopen of 5 minuten trammen of de metro pakken.
10 min lopen maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet 10 minuten lopen of 5 minuten trammen of de metro pakken.
Ok komt goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wann. ik naar zee-land ga zeg ik het je wel
Ah, slaap lekker danquote:Op zondag 6 juni 2010 00:21 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik ga denk ik zo m'n bed opzoeken...tijd voor een avond op tijd naar bed gaan
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
![]()
Als we allebei toevallig tegelijk in zeeland zijn gaan we met jou naar de subwaydeal!
Maar eerst nog naar de SS met Emelquote:Op zondag 6 juni 2010 00:21 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
![]()
Als we allebei toevallig tegelijk in zeeland zijn gaan we met jou naar de subwaydeal!
Lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 00:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
ff kopje thee zetten, koekjes erbij...dat opmaken en dan duik ik m'n bed in
Ik heb een ventilator in m'n kamer die ik zometeen ga aanzettenquote:
Ik ga naar the big bang theory kijkenquote:Op zondag 6 juni 2010 00:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator in m'n kamer die ik zometeen ga aanzetten
Dan zet ik ook nog ff een leuk cabaret filmpje op en kruip ik in bed...Ik val dan wel in slaap na een tijdje
PRIK DAN DATUM LAquote:Op zondag 6 juni 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het komt er echt wel van hoorwe moeten alleen nog een datum afspreken
The big bang theoryquote:
Ik moet seizoen 1 en 2 nog kijken dusquote:Op zondag 6 juni 2010 00:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
The big bang theory
Maar seizoen is al afgelopen...Duurt nog vele weken voor een nieuwe aflevering
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Rookert het volgende:
Ik wil echt naar Sardinië, het is alleen zo nutteloos en in mijn eentje is ook zo sneu![]()
Laten we samen gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Rookert het volgende:
Ik wil echt naar Sardinië, het is alleen zo nutteloos en in mijn eentje is ook zo sneu![]()
Ik ben dat sinds dinsdag alquote:Op zondag 6 juni 2010 12:23 schreef maartjeh het volgende:
Ik haat dit weer zó. Nu ben ik ineens sinds vannacht snotverkouden.
Echt rot toch? Komt gewoon door die weersveranderingen. Voel me echt een lappenpop nu. Misschien moet ik even wat eten.quote:
Er zit hier een prullenbak vol tissues naast mequote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Echt rot toch? Komt gewoon door die weersveranderingen. Voel me echt een lappenpop nu. Misschien moet ik even wat eten.
Ja hahahaha hier ook. Ik ben ook niet verstopt, maar 't liep er vannacht gewoon zó uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zit hier een prullenbak vol tissues naast meGelukkig niet verstopt 's nachts dus kan ik nog wel beetje slapen.
Beter schiet onweer op trouwens, het is echt vies benauwd
Verkapte kijk mij eens rijke ouders hebben post.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, wtf is er gebeurd met dit weer.
Ik ben overigens zwaar depressief. Eerst met mijn ouders op huizenjacht geweest, en dan kom je 'thuis' in Rotterdam in een kamertje van 18m2....![]()
Hoezo, huizenjacht houdt misschien wel in dat wij een flatje in een volksbuurt zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens rijke ouders hebben post.
Als dat zo zou zijn was je niet zo negatief geweest over je kamertje. Je was gewoon villa's checken, geef toe.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, huizenjacht houdt misschien wel in dat wij een flatje in een volksbuurt zoeken.
Mocht ik willen.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn was je niet zo negatief geweest over je kamertje. Je was gewoon villa's checken, geef toe.
Tuurlijk tuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocht ik willen.
Nee, eigenlijk mocht ik dat niet willen want ik heb een hekel aan villabewonend Nederland. Wij waren gewoon op zoek naar een arbeiderswoning in de volksbuurt, zoals het hoort.
Ik houd van extremen. Linving it wild, weet je wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Net was het nog een arbeiderswoning in een volksbuurt en nu is het ineens een vrijstaand huis.
quote:Hürriyet Aradığınız sayfa http://www.hurriyet.com.tr üzerinde bulunamadı.
# Lütfen sayfa adresini doğru girdiğinizden emin olun.
# Eğer bir linke tıklayarak bu sayfaya ulaştıysanız, hatalı bir linke tıklamış olabilirsiniz.
# Lütfen internet tarayıcınızın "Geri" ya da "Önceki sayfa" tuşunu kullanarak bir önceki sayfaya dönün ve bu sayfadaki farklı bir linki kullanmayı deneyin.
Hürriyet Anasayfa'ya gitmek için tıklayınız: http://www.hurriyet.com.tr
Bij de site van Hürriyet werken directe links (naar foto's) niet. Je zult de foto's moeten uploaden naar TinyPic ofzo.quote:
Wat stom.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij de site van Hürriyet werken directe links (naar foto's) niet. Je zult de foto's moeten uploaden naar TinyPic ofzo.
Moest je maar niet op het kruisje klikkenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef Bortecinem het volgende:
Dit en het Israel-Turkije topic is opeens weg uit mijn AT...
Ja idd.quote:
Nee. Zeggen we lekker niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
welke kruisjes??
Of bedoelen jullie die rechts bovenin je scherm.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
En iedereen zeuren dat ze op 'plaats TVP' ipv 'invoeren' drukken
Ik moet nu wel steeds een keer extra op TAB drukken. Ze hadden de knop beter ná invoeren kunnen plaatsen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
En iedereen zeuren dat ze op 'plaats TVP' ipv 'invoeren' drukken
Wow.. 1x extra op TAB drukkenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet nu wel steeds een keer extra op TAB drukken. Ze hadden de knop beter ná invoeren kunnen plaatsen.
Ga je Burak koppelen aan dat meisjequote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik praat nu met een Tatar meisje uit Rusland. Ze lijk net een Rus. Net als alle andere Kazan-Tataren trouwens.
Waar is Burak?
Wiequote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Ayca het volgende:
En jezus wat begin ik me te ergeren aan dat mens van Spotify, ze zegt 'elbums'
Jij hebt Tatar bloed?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:34 schreef Julis het volgende:
Ze leek wel een beetje op mijn oma. Maar zij is dan ook half Tatar.
Grappig.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, als mijn oma dat heeft... dan heb ik het ook wel.
Dat weet ik niet meerquote:
Neah, niet echt. Zo zien Krim Tataren er ook uit. Maar de meeste Kazan Tataren lijken echt veel op Russen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Dat moet ik nog eens navragen, maar wat is het verschil eigenlijk
?
Mijn oma is bleek en heeft donkerblond haar en ze heeft een beetje gespleten ogen... Kun je het daaruit leiden?
Oh, ik ken wel een Kazan Tatar... maar hij lijkt niet echt op een Rusquote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neah, niet echt. Zo zien Krim Tataren er ook uit. Maar de meeste Kazan Tataren lijken echt veel op Russen.
Je bent een schande voor je landquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef o.us het volgende:
Heb voor het eerst een zonnesteek opgelopen. Wat een nepmocro ben ik toch.
Goh, mocro's zijn net mensenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef o.us het volgende:
Heb voor het eerst een zonnesteek opgelopen. Wat een nepmocro ben ik toch.
Gisteren was ik met mijn vriendin naar het strand gegaan. Zonder pet, zonder niks.quote:
Too much informationquote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Gisteren was ik met mijn vriendin naar het strand gegaan. Zonder pet, zonder niks.
Dan is het goedquote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Gisteren was ik met mijn vriendin naar het strand gegaan. Zonder pet, zonder niks.
Hoezoquote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, dit mag hij niet lezen. Dat vindt hij niet leuk
Sıkıldımquote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Hmm wat is een leuke TT voor het volgende topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |