Dat vind ik sowieso van mensen die Twitter gebruiken. Maar dit vind ik een extreme schreeuw om aandacht. Mensen die roepen dat ze zelfmoord gaan plegen vind ik enorm triest. Wat de reden dan ook moge zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
kanker op man als je dat op twitter post ben je echt een attentie hoer
the game, you just lost itquote:hasta la vista
ja precies! het is een komplot!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die attention whore wordt hiervoor betaald door twitter. Zo ziek zijn ze daar ook wel weer
Dat vind jij of dat is zo?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het makkelijk is om zelfmoord te plegen. Ik zeg alleen dat je problemen onder ogen komen moeilijker kan zijn dan het bijltje er maar bij neer te gooien.
quote:Op zondag 6 juni 2010 09:37 schreef BunnyCookii het volgende:
Twitter, ik snap er niets van die Site.
godverdomme, welke faalhaas heeft dat plaatje in elkaar geknutseldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:21 schreef Golden_Pauper het volgende:
ik heb geen twitter dus dan maar via deze weg.
[ afbeelding ]
Wat een triest figuur.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Marcel van Damme
ja ik ben er nog, en ja ik schaam me kapot voor mn uitlatingen, en nee het gaat niet goed met me.
1 minute ago from mobile web
Hij leeft nog![]()
quote:Marcel van Damme
het is erg jammer dat dit blijkbaar de enige manier is om media en politiek wakker te schudden.
just now from mobile web
ook al bedoelde ik dat absoluut niet met mn uitlatingen.
less than 1 minute ago from mobile web
dank iedereen die oprecht meeleefde, en van mijn kant oprechte excuses voor de schrik.
less than 1 minute ago from mobile web
voor degeen die er de draak mee stak en ramptoeristen; sterf maar. Je komt ee nog wel eens achter wat echt verdriet is.
1 minute ago from mobile web
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |