Blijft geniaalquote:
Citroentje met suikerquote:
Een of ander vaag hoorspel ofzo... en iets over Huub Stapel ten tijde van Amsterdamned.quote:
Mooi dat ik het uitgezet heb danquote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een of ander vaag hoorspel ofzo... en iets over Huub Stapel ten tijde van Amsterdamned.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
Voorwaarts mannen! Voor volk en vaderland!
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Komen die zinnen uit een slogan generator ofzo
nog steedsquote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Een oudgediende
Hij had vroeger een Razorback
Oh, en een dikke vette Marshall.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nog steedstijd niet gepost omdat de topics zo retesnel gingen dat ik het niet bij kon houden, en dan ook nog is een relatie erbij
ik had helemaal geen gitaar tijd meer over
nu is dat wel anders
![]()
net ook gehoord dat de band kaput is, dus nu weer wat nieuws aan het opzetten en de inspiratie is meteen weer terug
Best wel. Die vent praat er maar raar in omquote:
Je moet in je leven ook wat te dromen houdenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Under_Score het volgende:
de RB heeft een aantal nieuwe krassen ja
tijdens een snaren vernieuwing had ik het briljante idee om alle snaren tegelijk te vervangen, daardoor kwam ik er achter wat 'zwevende brug' precies inhoudt. ik kreeg zowat een hartverzakking![]()
hierbij de achterkant ook wat bekrast helaas. maar dat hoort er bij ben ik bang, de lak en verf van dat ding zijn gewoon geen gibson kwaliteit.
verder niks aan mijn gear veranderd eigenlijk, wil alleen nog een big muff, en dan ben ik wel klaar.
de gitaren die ik met tele besprak zijn op zich wel gaaf, maar dat word een tien jarenplan ben ik bang
Nee, deden ze dat maar.quote:
Dat is altijd goed natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef Under_Score het volgende:
in een paar dagen een geniaal nummer geschrevenbinnenkort maar is opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |