Nee, wel allerlei kale varianten, en dan niet de Sphynxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
gaat vast niet over de Britse korthaar
En dan zeggen ze iets van mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, wel allerlei kale varianten, en dan niet de Sphynx
Jabberwockyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef Fir3fly het volgende:
'Twas brillig, and the slithy toves
Did gyre and gimble in the wabe:
All mimsy were the borogoves,
And the mome raths outgrabe.
Kaal is niks mis mee, maar ditquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, wel allerlei kale varianten, en dan niet de Sphynx
quote:
Moet je daaar kijken, een HELICCOPTUUUUUUUUUUUUUURRR.quote:
hier anders ook....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef iBenny het volgende:
De tieten/tetten/borsten vliegen je om de oren in dat programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
als ik binnenkort eens een uurtje over heb ga ik eens kijken.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[afbeelding]Dit gaat em niet worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet je daaar kijken, een HELICCOPTUUUUUUUUUUUUUURRR.
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #76!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 @ 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik binnenkort eens een uurtje over heb ga ik eens kijken.
Moet alleen het banner/avatar topic weer even zien te vinden.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]als ik dan toch mag kiezen prefereer ik toch een andere natte poes. (eentje zonder nageltjes enzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Je bent een undercover-homo/hetero, he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
misschien kom ik toch maar bij je wonenN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |