dankjewelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #76!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
misschien kom ik toch maar bij je wonenN!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Shhhhttttt!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent een undercover-homo/hetero, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vind nagels in je rug niet lekker?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik dan toch mag kiezen prefereer ik toch een andere natte poes. (eentje zonder nageltjes enzo)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Shhhhttttt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
wat heb jij?quote:
Je mag delen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm toch niet helemaal mijn drankje, die dropshot.... Maar de fles mot maar eens leeg
Waar zijn jullie nou weer over aan het bikkeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat heb jij?
ik vergelijk het ook niet met elkaar... ik zeg alleen dat Koen er ook wel wat van kan
(waar overigens niks mis mee is)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Shhhhttttt!!en het werkt vrdme ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held!![]()
Ik riep hoorquote:
quote:
* Koen66 geeft een lekker glaasje dropshot aan Kallyquote:
* Kally neemt het dankbaar aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 geeft een lekker glaasje dropshot aan Kally![]()
Niets hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
wat heb jij?
ik vergelijk het ook niet met elkaar... ik zeg alleen dat Koen er ook wel wat van kan
(waar overigens niks mis mee is)
Die geluidseffecten.quote:
[papa]doe es lief, anders ga je naar bed[/papa]quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
tuurlijk
die antwoorden die je geeft spreken voor zichzelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |