Hahah wat?!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Homo's zijn best grappig!
Word ook iemand wakker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er wenstte vandaag nog iemand dat ik hetero was![]()
Kally heeft foto's van jou gezien?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw foto
En ik ben geen Mr. i voor jou, jij hebt al allerlei foto's gezien
Volgens mij denkt ie dat ie nog steeds op twitter zit.quote:
Nee je doet steeds net alsof je wat wilt zeggen en dan zeg je het toch maar weer niet, dat is irritantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahah wat?!
Jij bent eigenlijk altijd gemeen tegen me! Ik begin me nu pas te verdedigen, een klein beetje
quote:
Je was een jongen aan het betasten die daar niet van gediend was?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Word ook iemand wakker!!
Ach, er wenstte vandaag nog iemand dat ik hetero was
Symph ik had er per ongeluk 1 in V&A zelf geopend kan daar een slotje op, of is dat al gedaan?quote:
Hoppa!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je was een jongen aan het betasten die daar niet van gediend was?
Ja, praat er maar overheen hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahah wat?!
Jij bent eigenlijk altijd gemeen tegen me! Ik begin me nu pas te verdedigen, een klein beetje
Wat op MSN wordt besproken blijft op MSNquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Word ook iemand wakker!!
Ach, er wenstte vandaag nog iemand dat ik hetero was
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het niet over jouw foto
En ik ben geen Mr. i voor jou, jij hebt al allerlei foto's gezien
Neuh.. dat vinden ze wel leuk.. en als ze hetero zijn.. dan pikken ze het meestal gewoon hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je was een jongen aan het betasten die daar niet van gediend was?
Ik bescherm jou tegen mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee je doet steeds net alsof je wat wilt zeggen en dan zeg je het toch maar weer niet, dat is irritant
Da's toch al meer dan de meeste hier gezien hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Van een hand, en van je hoofd met een handdoek erom
Nee, serieus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Van een hand, en van je hoofd met een handdoek erom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |