Ehm, we zijn hier allemaal enorm open minded enzo toch?quote:
Open mindedquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Bischierig het volgende:
[..]
Ehm, we zijn hier allemaal enorm open minded enzo toch?![]()
Anyway, i'm off. Bieren met de buren.
Wat heeft dat nu weer met zelfvertrouwen te maken? Ik vind Micheal Bublé gewoon geen leuke muziek. Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja daar ga je al met je zelfvertrouwen!
Als je Micheal Bublé nietvindt, komt het nooit goed hoor
Heuj relax, ik maakte een geintjequote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu weer met zelfvertrouwen te maken? Ik vind Micheal Bublé gewoon geen leuke muziek. Dat is een kwestie van smaak.
quote:
Nee maar wel last van een poesquote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef VorteXxX het volgende:
goedesmiddags!!!! iedereen nog last van een kater?
Hoi!quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef VorteXxX het volgende:
goedesmiddags!!!! iedereen nog last van een kater?
Je jat mijn antwoordquote:
Alles beter dan de kerel die in mijn bed ENORM lag te snurkenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je jat mijn antwoord
* Chanty serieus vannacht uit dr slaap is gehouden door een miauwende kitten aan de slaapkamerdeur
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je jat mijn antwoord
* Chanty serieus vannacht uit dr slaap is gehouden door een miauwende kitten aan de slaapkamerdeur
Een kussen op zijn gezicht duwen doet wonderenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Alles beter dan de kerel die in mijn bed ENORM lag te snurken
Nee hielp nietquote:Op zondag 6 juni 2010 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kussen op zijn gezicht duwen doet wonderen
quote:
Ik zou hem erg anders hebben laten slapen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee hielp niet
Ben maar ergens anders gaan liggen
Nee, we lagen op zo'n airobed (zwaar klote)quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Caro is cool
[..]
Ik zou hem erg anders hebben laten slapen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Alles beter dan de kerel die in mijn bed ENORM lag te snurken
Dat is veel beter inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee, we lagen op zo'n airobed (zwaar klote)
En ik ging lekker naar mijn 1 pers bedje
Gedaanquote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef Chanty het volgende:
[..]Ja die zijn ook vervelend
Gewoon eruit kicken
Ik vervloek mijn 1pers bed, maar vannacht was ik er heul blij meequote:
Het was inderdaad bloedheet. Wij hebben maar een klein raampje in de slaapkamer, schiet ook niet op. Vervolgens word je om half vijf gewekt door een stel enthousiaste duiven en de je dat miniraampje dus maar dicht. En dan begint die kleine haarbal te jengelen en vind dat je op moet staanquote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen kater en geen poes![]()
Ach ik heb vannacht nauwelijks geslapen omdat het best benauwd was
Plantenspuit LOLquote:Op zondag 6 juni 2010 13:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het was inderdaad bloedheet. Wij hebben maar een klein raampje in de slaapkamer, schiet ook niet op. Vervolgens word je om half vijf gewekt door een stel enthousiaste duiven en de je dat miniraampje dus maar dicht. En dan begint die kleine haarbal te jengelen en vind dat je op moet staan
Na een keer of 8 nee te hebben gebulderd en de plantenspuit erop te hebben gezet, was ze eindelijk stil
Hmmmm ideeSuuz: plantenspuit op die vent
![]()
Wij hebben trouwens drie poesies
In geval van een grote kerel zou ik voor een supersoaker gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |