Alsof jij daar niet zelf al aan gedacht hadquote:
Lekker nat en klef met dit weer. Dat het zweet zo je naad inloopt.quote:
Zo ben ik heel niet Dromertjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alsof jij daar niet zelf al aan gedacht had
Niet als we het binnen doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lekker nat en klef met dit weer. Dat het zweet zo je naad inloopt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ben ik heel niet Dromertje
[..]
Niet als we het binnen doenAirco
In het serverhok is het zelfs koud
Dan krimpt ie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ben ik heel niet Dromertje
[..]
Niet als we het binnen doenAirco
In het serverhok is het zelfs koud
Natuurlijk niet, hij zit warm verpakt toch?quote:
Ja, maar als ik het koud heb dan krimpt ie toch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij zit warm verpakt toch?
nee hoor! je moet ergens je inspiratie op doen, en alles wat je op tv/internet ziet is waar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de printer. kopieerapparaat.
Of kijk ik teveel films?![]()
Ik vraag me af of die glasplaat het overleefd. Wasmachine of vriezer kan prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Doe het op de printer. kopieerapparaat.
Of kijk ik teveel films?![]()
Ja, maar die zijn op het werk niet direct voorhanden lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die glasplaat het overleefd. Wasmachine of vriezer kan prima.
dat moet ik eens navragen.. kennis heeft een tijd als reparateur gewerkt.. en we hebben het er wel eens over gehad. Er zit veel verschil tussen de merkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat overleefd hij dus nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaasquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaas
Dat klinkt eigenlijk best goed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegetarische lasagne met spinazie en blauwe kaas
Is ook erg lekkerquote:
Maak eens foto's vanavond.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook erg lekker![]()
Kan het recept wel een keer opschrijven anders. Of Krea vragen, het is zijn recept
Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Pff, ik ben al maanden constant moe. Maar ik durf niet naar de huisarts.Misschien maandag toch maar eens bellen.
Het is nogal slecht geregeld bij die van ons, dus ik krijg telkens weer een andere. En bloedprikken lijkt me eng.quote:
Niet handig dan. Maar als je iets wilt weten, zal je toch een keer moeten gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is nogal slecht geregeld bij die van ons, dus ik krijg telkens weer een andere. En bloedprikken lijkt me eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |