Dan klik je me weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij er staat wil ik er over denken..
Nah, dat betwijfel ik hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als wij naast elkaar staan lijkt het net alsof er een spiegel tussen ons in staat
Te jong? Why?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan klik je me weg.![]()
Ik ben te jong om mee te doen.
Maar jij bent langer dan Zoëy, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben wat afgevallen en qua haardracht zijn we 1
Ik zie een match.quote:
Als Eddy weer eens in de buurt is (lees hier bij ons op de zaak) gaan we koffie drinkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als wij naast elkaar staan lijkt het net alsof er een spiegel tussen ons in staat
Ik weet niet hoe lang hij is.. maar ik ben ook bijna 15 jaar jongerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar jij bent langer dan Zoëy, toch?
Lijkt me leuke kerel. Vind hm op tv tof.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Als Eddy weer eens in de buurt is (lees hier bij ons op de zaak) gaan we koffie drinken
Puppy!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij is.. maar ik ben ook bijna 15 jaar jongerdus nog een jonge wilde hond
Foei Snuit, ze is ruim tien jaar jonger dan jij!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
je maakt matches hier Venco
dat maakt het juist leuk speelgoed!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Foei Snuit, ze is ruim tien jaar jonger dan jij!
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net lekker gekookt. Tenminste, dat hoop ik
Als dat geen neukpartij word weet ik het niet meer..........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
Mijn collega komt net helemaal naar boven lopen om te kijken hoe het isHij wilde even staan praten maar toen hij zag dat ik niet alleen was vroeg hij of ik nog kwam slettebakken op de borrel zo.
Want hij was er voor mijHij wist alleen niet zeker of ik er was want hij had me nog niet gezien vandaag.
Hmm.. Breng me nu niet op ideeënquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als dat geen neukpartij word weet ik het niet meer..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |