Ook in zijn liefdesrelaties moet Rutte gesteund wordenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom hebben jullie geen VVD logo in je usericon? Je ziet tegenwoordig ook steeds vaker een klein speldje op de revers, dit is de digitale variant er van.
Hij moet maar wat met die Thieme gaan rotzooien, heeb we gelijk een lekkere first-lady en dus bij elk Europoees probleem die rokkenjagende Fransen en Italianen achter ons staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in zijn liefdesrelaties moet Rutte gesteund worden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Amos_ het volgende:
Rutte moet maar even met een goed antwoord komen op dat AD artikel van vandaag
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat hij de PVV uitsluit? Prima toch?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.
Prima. Hoe meer verdeeld, hoe beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee dat is verre van prima. Juist van de VVD had ik dit niet verwacht en ook daarom zou mijn stem gewoon weer naar de VVD gaan, maar als dit waar blijkt te zijn gaat mijn stem naar de PVV.
*wankel-wankel*quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ah, het ANP nieuws bericht net dat slechts enkele VVD-ers hebben gezegd niet met de PVV in zee te willen gaan, Rutte zegt zelf dat alle opties nog open staan
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou weer?De PVV en de VVD staan op zoveel punten zover uit elkaar. Hoe kan het dan in vredesnaam of PVV of VVD zijn? Dan is VVD of CDA of zelfs VVD of D66 nog logischer
Valt nog wel mee, er zijn voornamelijk economische punten waar ze het niet eens zijn. Maar het beperken van de kanslozen-immigratie (mensen zonder duidelijke toekomst) en het harder aanpakken van tuig zijn voor mij 2 zeer belangrijke punten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou weer?De PVV en de VVD staan op zoveel punten zover uit elkaar. Hoe kan het dan in vredesnaam of PVV of VVD zijn? Dan is VVD of CDA of zelfs VVD of D66 nog logischer
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, er zijn voornamelijk economische punten waar ze het niet eens zijn. Maar het beperken van de kanslozen-immigratie (mensen zonder duidelijke toekomst) en het harder aanpakken van tuig zijn voor mij 2 zeer belangrijke punten.
Yep, met de huidige peilingen is een stem op Geert een stem op Job!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef 08gnoT. het volgende:
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.
Maar elke verkiezing is het een race tussen links en rechts, alleen deze keer is links historisch klein. De reden om strategisch te stmemen om links voor te zijn is minder dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als door een stem op de PVV de PvdA de grootste wordt, zijn ze sowieso uitgesloten. Met een stem op de VVD maken ze nog wel een kans.
Normaal ben ik ook geen fan van strategisch stemmen, maar in deze nek-aan-nekrace tussen links en rechts zou ik er wel over nadenken.
Want of ze ze nu wel of niet zeggen uit te sluiten, in beide gevallen kan het ook van de VVD strategisch gespeeld zijn.
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Yep, met de huidige peilingen is een stem op Geert een stem op Job!
Klopt, maar als de PvdA de grootste wordt gaat de PVV zeker niet mee regeren. Wordt de VVD de grootste, dan bestaat er een (kleine) kans dat ze wel mee gaan regeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.
PVV in het kabinet is uitgesloten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe groter de VVD en PVDA samen worden, hoe meer kans op een paars kabinet. Hoe groter de PVV wordt ivm de VVD, hoe meer kans op PVV in het kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |