abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82387933
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:00 schreef pongping het volgende:
Ik vind Rutte een sukkel, maar ik stem toch VVD (iets met partijprogramma enzo)
Mee eens .
pi_82387949
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wat een onzin toch weer, ik ben dus wel eens op wat bijeenkomsten geweest van de VVD en dat zijn gewoon normale mensen. Niet mensen die 200k of meer verdienen, dan kom je natuurlijk ook niet aan 35000 leden.
Nova gezien op vrijdag? Werd duidelijk wat de gemiddelde representatieve VVD-er is.
Aan de rand heb je altijd personen die daar buiten vallen, maar die zullen graag tot die representatieve club willen gaan behoren en hopen dat dat over 5 of 10 jaar ook is gelukt. Begrijp me goed: van mij mogen ze.
Maar het is de grootste belangenclub van Nederland. Meer dan de andere partijen, die wel een soort van kern hebben soms, maar veel meer verschillend pluimage deel van uit maakt. Ik heb een WO-opleiding, maar stem dit keer PvdA.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:38:49 #103
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_82388146
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef Rosite het volgende:
Nova gezien op vrijdag? Werd duidelijk wat de gemiddelde representatieve VVD-er is.
Aan de rand heb je altijd personen die daar buiten vallen, maar die zullen graag tot die representatieve club willen gaan behoren en hopen dat dat over 5 of 10 jaar ook is gelukt. Begrijp me goed: van mij mogen ze.
Dit vind ik echt te vaag hoor, als je de grote broek aan trekt mag je wel wat concreter zijn over wat je precies, hoe je vervolgens op basis van TV-beelden mensen in kan delen en waarom ik op de paar partijbijeenkomsten die ik heb bijgewoond er docenten, kleine ondernemers, ambtenaren, werknemers uit het bedrijfsleven en studenten waren. Gewoon een dwarsdoorsnede van Nederland met dat verschil dat de gemeenschappelijke deler is dat je wat van je leven moet maken en het zelf moet doen. Bij D66 zul je eenzelfde mentaliteit aantreffen.
quote:
Maar het is de grootste belangenclub van Nederland.
Dat zijn alle partijen, de PvdA zit natuurlijk weer vuistdiep in de FNV, om maar eens wat te noemen.
pi_82388735
Ik geef aan wat ze bij Nova deden en dat is na onderzoek
en ja: Corpsleden onder de studenten zie je regelmatig bij de VVD, maar daar heb ik al iets over gezegd en ambtenaren zul je er niet meer zien of binnenkort niet meer zien, want die gaan een zeer hard gelag betalen, in alle landen, was vandaag nog in het nieuws dat die grope een grote klap gaat krijgen en in het onderwijs zie je ze ook nauwelijks, daar verdienen mensen echt te weinig voor in die beroepsgroep. Ik heb e rzelf in gewerkt en veel contacten mee.

Dat is het vreemde dat de VVD dat deze campagne probeert: een beeld neer te zetten dat ze voor alle mogelijke mensen goed zijn. Gelukkig beginnen steeds meer mensen er achter te komen dat dat niet zo is en dan heb ik het helemaal niet alleen over de eigen portemonnee van mensen. Juist mensen die daar niet alleen naar kijken, gaan geen VVD stemmen.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:03:23 #105
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_82388854
Het is gezwam Rosite en daar moet je mee stoppen want het klopt gewoon niet, en wat ze bij Nova hebben gedaan kan geen grondig onderzoek zijn, en dan bedoel ik dus een wetenschappelijk onderzoek naar de achtergrond van VVD'ers.
pi_82389038
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam. Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de VVD van de elite voor de elite is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
pi_82389147
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Rosite het volgende:
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam. Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de VVD van de elite voor de elite is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
Net zoals het programma van de PvdA niet voor iedereen goed is.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 6 juni 2010 @ 12:18:06 #108
154534 Bolkesteijn
TINSTAAFL!
pi_82389282
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:10 schreef Rosite het volgende:
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam.
Nee, maar je komt maar niet met argumenten. Ik ben zelf wel eens op VVD bijeenkomsten geweest en dat waren echt vrij normale mensen. Niet minder normaal dan bijvoorbeeld bij D66. Leden van allerlei pluimage en achtergrond. En jij komt dan met zo'n belabberde NOVA uitzending, die gewoon met het oogpunt de reportage in zijn gegaan om eens te laten zien dat de VVD elitair zou zijn, het is walgelijk.
quote:
Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de VVD van de elite voor de elite is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
Er zit geen elite bij de VVD en dat kun je niet concluderen door even wat verkiezingsprogramma's door te nemen. Jij baseert je gewoon op verkeerde bronnen. Jij bent nog nooit bij de VVD geweest. Jij hebt nog nooit met een doorsnee actieve VVD'er gewoon een gesprek aangeknoopt. Jij beweert dat de VVD elitair is maar komt vervolgens met allerlei onzinredenatie en weigert gewoon goed onderzoek te doen, want je concludeert vanuit de plannen van de VVD hoe de achterban er uit moet zien. Dat is gewoon een hele grote fout.
pi_82389558
Rutte

VVD
-never mind-

hoef niets te verdedigen
Ja doei.
  zondag 6 juni 2010 @ 12:26:27 #110
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82389574
go whiteboy go whiteboy go!
Intelligent, but fucked up.
pi_82389857
quote:
O ja, als je het er niet mee eens ben, is het gezwam. Bel met Nova zou ik zeggen en ieder weldenkend mens die verkiezingsprogramma's vergelijkt kan tot de conclusie komen dat het programma van de PvdA van de uitvreters voor de uitvreters is, zeer speciaal voor wat zij denken dat hun belangen zijn dan wel te verstaan (persoonlijk denk ik dat dat nog maar zeer de vraag is), en dat mag, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat het voor iedereen goed is.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_82390899
Rutte

Wat is die kerel gegroeid de afgelopen tijd. 2 jaar terug zag ik hem echt niet zitten als premier, maar op dit moment vind ik dat alleen Pechtold op gelijk niveau kan staan als hem
An unstable system is a system that is not stable
  maandag 7 juni 2010 @ 23:30:42 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82474386
Maar weer eens omhoog
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 7 juni 2010 @ 23:47:01 #114
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82475288
Goede kick

Mark Rutte
Zet 'm op de laatste dagen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:02:38 #115
19529 Fendy
True Spirit
pi_82476068

Rutte
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_82476263
Dit begint echt een feest topic te worden
pi_82476747
go Rutte! go VVD!
pi_82477177
Waarom hebben jullie geen VVD logo in je usericon? Je ziet tegenwoordig ook steeds vaker een klein speldje op de revers, dit is de digitale variant er van.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:32:29 #119
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_82477410
Ik heb er een paar uur geleden een gezet ja Vind het ook wel handig om bij een user te zien welke partij ze stemmen als ik een topic lees.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:33:33 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_82477454
Ik denk dat ik wat dat betreft een reputatie hier heb.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_82477713
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom hebben jullie geen VVD logo in je usericon? Je ziet tegenwoordig ook steeds vaker een klein speldje op de revers, dit is de digitale variant er van.
Zo kom ik objectiever over, kan ik twijfelaars makkelijker over de streep halen en PvdA'ers richting de SP lokken
pi_82477765
pi_82477806
rutte serieus ____________! dat mensen dat niet zien rutte _!!!!111111!!!!!!_________!!!!!!!1!1111!!!!11!einz!!!
pi_82477892
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:43 schreef Smaharba het volgende:
rutte serieus ____________! dat mensen dat niet zien rutte _!!!!111111!!!!!!_________!!!!!!!1!1111!!!!11!einz!!!
Nou vertel eens
Heb je een uitkering of stem je gewoon op Cohen's lieve oortjes?
pi_82477952
Gewoon een naar mannetje wie oneerlijk naar mij overkomt. Heb liever daarom ook Cohen als premier. Stem zelf GroenLinks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')