Na de topics:
Vriendin waardeert grap nieten
Vader waardeert grap niet ! [filmpje]heeft mijn vriendin me eigenlijk terug gepakt, en hard ook
We sliepen afgelopen nacht bij mij, ik moest er vroeg uit want ik moest werken, zijn bleef liggen want ze was vrij.
In de trein smste ik haar nog "Ik vond het tof met je vannacht, ik heb nu alleen weer zin in je, maar dat zal wel door het weer komen. kusjes, love you"
Ik kreeg uiteraard geen antwoord want ze was nog aan het slapen

Toen ik op mijn werk aan kwam lopen groette ik iedereen in de gang met een goede morgen.
Iedereen was blij door dit lekkere weer dus glimlachte naar me, behalve mijn vrouwelijke baas.
Ik kwam naar haar kamer toe om te vertellen hoe het gisteren was gegaan op een project.
Ze onderbrak me omdat ze het eerst over iets anders wilde hebben met me
Ze liet haar telefoon zien, op het scherm stond: " "Ik vond het tof met je vannacht, ik heb nu alleen weer zin in je, maar dat zal wel door het weer komen. kusjes, love you"
Met als afzender mijn naam

!
Ik kreeg een hoofd zo rood als een kreeft en greep snel mijn telefoon uit mijn broekzak.
Bij mijn verzonden smsjes stond ook gewoon dat ik dit smsje naar mijn vriendin gestuurd had

Ik bood mijn baas mijn excuses aan en liep met mijn staart tussen de bennen haar kamer uit.
Direct toen ik in de gelegenheid was heb ik mijn vriendin opgebeld.
Het blijkt nu dus dat zij haar naam bij het nummer van mijn baas heeft gezet en de naam bij haar eigen nummer in iets anders veranderd heeft zodat haar naam er niet 2x in zou staan.
Ik moet zeggen, echt een geniale grap, ik kan hem hem alleen niet waarderen

Klacht: mijn vriendin haalt een geniale grap met me uit