1 woord : Dipolomaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom regel je dan ook zo'n waardeloze stage?
ALT + codequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ik kan op deze computer uit de prehistorie geen hoge kommas zetten.
ik doe liever een leuke stage en dat ik er iets langer over doe dan mezelf zo pijnigenquote:
Ja inderdaad, jij snapt het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef Dinthe het volgende:
Dan mag je straks zeker ook nog zo'n leuk verslag maken, waar je heel positief en leuk moet doen over je stage omdat degene die de beoordeling doet dat waarschijnlijk meer kan waarderen dan als je de boel (terecht)afkraakt.
Dus jij doet liever het jaar over?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
ik doe liever een leuke stage en dat ik er iets langer over doe dan mezelf zo pijnigen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jij snapt het.
plus ik heb een zichzelf afukkende vent gezien op stage
Bullcrap. Heb ik ook tijdens al mijn stages gedaan. 5 dagen in de week van 8 tot 22 werken. Lukt prima.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:53 schreef DE_krumpel het volgende:
maar wat blijkt, doordat ik geen stagevergoeding krijg en dus erbij moet werken (savonds, nee niet dat perverts!)
dus kan ik geen 8 uur per dag op stage zijn.
desnoods, ga je eerst een half jaar-jaar werken oid en dan ook een fatsoenlijke stage zoeken, met een beetje mazzel kun je daarna meteen bij het stageadres blijven en daar beginnen met werken na je opleidingquote:
Je bent ook dom ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bullcrap. Heb ik ook tijdens al mijn stages gedaan. 5 dagen in de week van 8 tot 22 werken. Lukt prima.
Dus jouw ouders zijn dood of het inetereseert ze allemaal niets?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
desnoods, ga je eerst een half jaar-jaar werken oid en dan ook een fatsoenlijke stage zoeken, met een beetje mazzel kun je daarna meteen bij het stageadres blijven en daar beginnen met werken na je opleiding
Maar dat ben ik
Dan regel je toch iets wat je leuk vind en waar je later in zou willen werken. Mijn stages waren ongeveer de leukste tijden die ik op school gehad heb.quote:
wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dus jouw ouders zijn dood of het inetereseert ze allemaal niets?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor opmerking
Moet jij van je ouders verplicht binnen 4 jaar afstuderen of zo?
Ik heb maanden gezocht maar ik werd constant afgewezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan regel je toch iets wat je leuk vind en waar je later in zou willen werken. Mijn stages waren ongeveer de leukste tijden die ik op school gehad heb.
Andere baan zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Je bent ook dom ook
ik moet van 5 tot 10 werken andere tijden zijn niet mogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |