Waarom zou je ze bewaren als ze geen enkele waarde voor je hebben ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:18 schreef zenio het volgende:
Kvind het wel een beetje zielig dat je je babyfoto weg hebt gegooid.. waarom doe je zoiets?
Het is ook weer een zielig topic over een zielige Schenk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:18 schreef zenio het volgende:
Kvind het wel een beetje zielig dat je je babyfoto weg hebt gegooid.. waarom doe je zoiets?
Dit dus, alleen woon ik nog niet op kamers. Maar als ik eenmaal wel op kamers woon, dan zal het vast hetzelfde als bij jou zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef Fingon het volgende:
Nu ik op kamers woon heb ik geen enkele foto, van mezelf of familie, heb er totaal geen behoefte aan.
Er is volgens mij (helaas) nog wel een redelijk grote verzameling bij m'n moeder thuis, maar ik heb eigenlijk niet zoveel met mijn foto's, ik hou er ook niet van om op de foto te gaan, meestal heb ik m'n gezicht afgewend
Als ze geen enkele waarde voor je hebben dan heb je geen goeie jeugd gehadquote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom zou je ze bewaren als ze geen enkele waarde voor je hebben ?
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 02:51 schreef Winner_Taco het volgende:
Komt dat niet gewoon omdat je zo'n laag zelfbeeld hebt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |