Beste mede-relatieprobleem/experts,
Ik lurk al een tijdje mee in het R&L-gebied van FOK!. Natuurlijk doe ik dit omdat ik relevante gevoelens/ervaringen hoop te lezen. En dit is ook absoluut het geval. Het probleem is dat het zo moeilijk is om al die topic's te blijven volgen omdat er zo veel in gepost wordt. Dus, vandaar, hier mijn eigen topic
Ik ga hier mijn break-up verhaaltje van de afgelopen maand vertellen, op een redelijk uitgebreide / open manier. Omdat het toch lekker anoniem is zo op internet. Oké, here we go.
Vrijdag 23-04-'10 Het is omstreeks 15u in de middag .Ik ben aan het werk. Een saai, eentonig kantoor-slaaf baantje. Met het vooruitzicht met mijn vriendinnetje een weekendje Rotterdam. Mijn geboortestad. In die 1,5 jaar dat ik mijn allerliefste vriendinnetje ken, vond ik het wel eens tijd om mijn verleden met haar te delen.
Mijn telefoon gaat. Ik kan lastig opnemen, aangezien ik druk aan het werk ben. Ik besluit niet op te nemen, om een half uurtje later terug te bellen.
Koffiepauze ingelast, voor mezelf, ook om even terug te bellen. De telefoon gaat amper één keer over, of er wordt er opgenomen. Op melodramatische toon hoor ik de volgende woorden: "Hoi. Ja, het gaat. Maar...over komend weekend...Ik weet niet of...Nee...het kan niet. Het kan gewoon niet. Ik weet niet of...Nee. Ik kan niet langer..nee. Ik kan mezelf, en vooral jou niet langer voor liegen. Nee....Ik kan niet mee."
Kortsluiting in mijn hoofd. Gebeurd dit nou echt? "WAT IS DIT? OVER DE TELEFOON? OP M'N WERK? VLAK VOOR DIT WEEKEND? FLIKKER MAAR OP IK HOEF JE NIET MEER TE SPREKEN!"
Ik hang op. Wens m'n collega's veel succes met mijn overgebleven werk, want ze hoeven voorlopig even niet op mijn hulp te rekenen. Totaal verbouwereerd loop ik naar huis. In een totaal verloren moment van realiteit.
Zaterdag 24-04-'10Ik ben dronken. Heel erg dronken. En in Rotterdam. Alleen. Zonder fucking vriendinnetje.
Ik herken in een wazige schim nog half de contouren van een oude vriend. Fijn, een bekend gezicht. Vooral de huisgenote van persoon in kwestie krijgen hierna mijn interesse.
Het zal wel door het bier komen. Wat maakt het uit, ik ben fucking single, en schijnbaar redelijk beschonken. Voor ik het weet zijn we intiem bezig. Op een terras, redelijk in de buurt van centrum Rotterdam (godzijdank niet MIDDEN in het centrum! Kutstad). Tijdens deze daad verschijnt er opeens een schim in mijn ooghoek. Totaal gedesoriënteerd door de drank, toon ik geen aandacht aan deze opdringerige verschijning. Totdat het meisje in kwestie spontaan al haar aandacht verliest voor mij.
GODVERDOMME! FLIK JE ME DIT NOU ALWEER?!!! WAT IS ER MIS MET JE!!! MEEKOMEN!! NU!! Ze staat op, loopt huilend weg, zonder mij ook maar een blik toe te werpen.
Wat de fuck gebeurde er nou net?....Het zal wel... Ik ben single gvd! En dronken! Fuck iedereen!
Iemand interesse in meer?Voor mij lucht dit enorm op

Maar als het forum-vervuiling is hoor ik het graag. Dan hoef ik de komende 5/6 verhalen niet te posten

(Btw, voor pics is het nog iets te vroeg

)