abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82314044
Beste mede-relatieprobleem/experts,

Ik lurk al een tijdje mee in het R&L-gebied van FOK!. Natuurlijk doe ik dit omdat ik relevante gevoelens/ervaringen hoop te lezen. En dit is ook absoluut het geval. Het probleem is dat het zo moeilijk is om al die topic's te blijven volgen omdat er zo veel in gepost wordt. Dus, vandaar, hier mijn eigen topic

Ik ga hier mijn break-up verhaaltje van de afgelopen maand vertellen, op een redelijk uitgebreide / open manier. Omdat het toch lekker anoniem is zo op internet. Oké, here we go.

Vrijdag 23-04-'10
Het is omstreeks 15u in de middag .Ik ben aan het werk. Een saai, eentonig kantoor-slaaf baantje. Met het vooruitzicht met mijn vriendinnetje een weekendje Rotterdam. Mijn geboortestad. In die 1,5 jaar dat ik mijn allerliefste vriendinnetje ken, vond ik het wel eens tijd om mijn verleden met haar te delen.

Mijn telefoon gaat. Ik kan lastig opnemen, aangezien ik druk aan het werk ben. Ik besluit niet op te nemen, om een half uurtje later terug te bellen.

Koffiepauze ingelast, voor mezelf, ook om even terug te bellen. De telefoon gaat amper één keer over, of er wordt er opgenomen. Op melodramatische toon hoor ik de volgende woorden: "Hoi. Ja, het gaat. Maar...over komend weekend...Ik weet niet of...Nee...het kan niet. Het kan gewoon niet. Ik weet niet of...Nee. Ik kan niet langer..nee. Ik kan mezelf, en vooral jou niet langer voor liegen. Nee....Ik kan niet mee."

Kortsluiting in mijn hoofd. Gebeurd dit nou echt? "WAT IS DIT? OVER DE TELEFOON? OP M'N WERK? VLAK VOOR DIT WEEKEND? FLIKKER MAAR OP IK HOEF JE NIET MEER TE SPREKEN!"

Ik hang op. Wens m'n collega's veel succes met mijn overgebleven werk, want ze hoeven voorlopig even niet op mijn hulp te rekenen. Totaal verbouwereerd loop ik naar huis. In een totaal verloren moment van realiteit.

Zaterdag 24-04-'10
Ik ben dronken. Heel erg dronken. En in Rotterdam. Alleen. Zonder fucking vriendinnetje.

Ik herken in een wazige schim nog half de contouren van een oude vriend. Fijn, een bekend gezicht. Vooral de huisgenote van persoon in kwestie krijgen hierna mijn interesse.

Het zal wel door het bier komen. Wat maakt het uit, ik ben fucking single, en schijnbaar redelijk beschonken.

Voor ik het weet zijn we intiem bezig. Op een terras, redelijk in de buurt van centrum Rotterdam (godzijdank niet MIDDEN in het centrum! Kutstad). Tijdens deze daad verschijnt er opeens een schim in mijn ooghoek. Totaal gedesoriënteerd door de drank, toon ik geen aandacht aan deze opdringerige verschijning. Totdat het meisje in kwestie spontaan al haar aandacht verliest voor mij.

GODVERDOMME! FLIK JE ME DIT NOU ALWEER?!!! WAT IS ER MIS MET JE!!! MEEKOMEN!! NU!!

Ze staat op, loopt huilend weg, zonder mij ook maar een blik toe te werpen.

Wat de fuck gebeurde er nou net?....Het zal wel... Ik ben single gvd! En dronken! Fuck iedereen!

Iemand interesse in meer?
Voor mij lucht dit enorm op Maar als het forum-vervuiling is hoor ik het graag. Dan hoef ik de komende 5/6 verhalen niet te posten

(Btw, voor pics is het nog iets te vroeg )
  vrijdag 4 juni 2010 @ 01:50:05 #2
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_82314073
Ik begrijp er geen fuck van
Ook geen sig dus
  vrijdag 4 juni 2010 @ 01:52:42 #3
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82314112
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_82314132
Doe maar een slotje dan
  vrijdag 4 juni 2010 @ 01:55:58 #5
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_82314156
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef Cyaa het volgende:
Doe maar een slotje dan
Hahah het kan een vermakelijke reeks worden, maar graag wat meer logica. Een of ander raar telefoon gesprek en het volgende moment ben je kanker dronken En is er iemand die helemaal para wordt..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 01:57:30 #6
244933 trovey
Nachtoele
pi_82314168
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:54 schreef Cyaa het volgende:
Doe maar een slotje dan
Zeg ...ik heb net een glaasje ingeschonken en de popcorn erbij gepakt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_82314174
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hahah het kan een vermakelijke reeks worden, maar graag wat meer logica. Een of ander raar telefoon gesprek en het volgende moment ben je kanker dronken En is er iemand die hele para wordt..
Het zal door de drank komen inderdaad

Ik probeerde er een soort van beknopte samenvatting van te maken. Maar dat is schijnbaar redelijk moeilijk.

Emoties
pi_82314210
Ik heb trouwens het gevoel dat je nog niet meerderjarig bent, klopt dat?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82314228
Ik kan wel een spoiler vrijgeven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:02:30 #10
206322 Seam
Pillz-E
pi_82314235
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:02 schreef Cyaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent dus gewoon een normale man.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:02:53 #11
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_82314239
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:02 schreef Cyaa het volgende:
SPOILER
Een echte kerel dus
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_82314248
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:00 schreef Seam het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat je nog niet meerderjarig bent, klopt dat?
Nee sorry ik ben 22
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:04:12 #13
206322 Seam
Pillz-E
pi_82314259
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:03 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Nee sorry ik ben 22
Dan is geen enkele chick zo'n zware emoties waard. Je gaat je toch niet voor je 30e settelen ?
pi_82314281
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:04 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan is geen enkele chick zo'n zware emoties waard. Je gaat je toch niet voor je 30e settelen ?
Ik vind het best leuk om er over te schrijven / typen / vertellen ( In wat voor categorie valt "forummen"?)

Het is meer een sociaal experiment (online ja ).

Ik dacht, misschien hebben sommige mede gedumpte FOK!ers er iets aan. Op een ironische of misschien zelfs wel positieve manier!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:08:46 #15
206322 Seam
Pillz-E
pi_82314301
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:07 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Ik vind het best leuk om er over te schrijven / typen / vertellen ( In wat voor categorie valt "forummen"?)

Het is meer een sociaal experiment (online ja ).

Ik dacht, misschien hebben sommige mede gedumpte FOK!ers er iets aan. Op een ironische of misschien zelfs wel positieve manier!
Dan zou ik zeggen: bewaar het voor je memoires.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 02:12:58 #16
205909 otacon
Rude Boy
pi_82314342
tvp
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_82314418
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:10 schreef cerror het volgende:

[..]

Niet iedereen is een methamphetamine verslaafde.
Damn Het moet vast moeilijk zijn om over zo'n soort verslaving je ervaringen te delen. Ik zou zeggen, maak je eigen afkick-topic aan En dan wél incl. foto's Vooral van je kutkop. Dat roept vaak wel medeleven op in je mede-FOK!ers.
pi_82314440
Leuk geschreven
Beneath the gold, bitter steel
pi_82314476
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 02:24 schreef Fingon het volgende:
Leuk geschreven
Een rots in de branding. Pas wel op, ik zou nog een vervolg kunnen maken!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 04:31:28 #20
298992 blarewitch
* My other car is a broom *
pi_82314756
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:57 schreef trovey het volgende:

[..]

Zeg ...ik heb net een glaasje ingeschonken en de popcorn erbij gepakt.
Kom maar op met deel 2!
pi_82314819
i am hooked.... vertel verder!
pi_82314855
halve verhalen hebben we niets aan..
pi_82314940
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 06:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
halve verhalen hebben we niets aan..
Idd!

Post alles of post niks!
pi_82315052
Nah, ik zat net lekker in het verhaal en dan zo'n open einde Graag het vervolg afmaken.
pi_82315516
dus even samengevat,

- Je woont ergens waardoor een weekendje Rotterdam een behoorlijke reis is.
- Je vriendinnetje maakt het uit een dag voor vertrek
- Jij bent bezig dit verdriet op zaterdag op een juiste manier te verwerken
- Je sinds 1 dag ex komt toch naar Rotterdam en vindt jou ook precies op een terras
- Ze is boos, maar jij moest schreeuwen "We were on a BREAK!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')