Sterker nog; Szigetweekkaart met kampeerplek kost dit jaar 170 euroquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef TimKuik het volgende:
Wtf, 120 euro? Paar jaar geleden was het nog 60 euro...
Mojo concerts_! Naaierts dat het zijn!
Weet niemand dit?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb er ook zin in maar weet iemand of er nog meer namen komen? Of is dit hem wel?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Sterker nog; Szigetweekkaart met kampeerplek kost dit jaar 170 euro
Op de Main Stage is nog plek voor twee acts. Op de meeste andere podia wordt de programmering vrijwel alleen nog aangevuld met Hongaarse acts.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik heb er ook zin in maar weet iemand of er nog meer namen komen? Of is dit hem wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.King is much more than the weight of a crown
Natural patent of nobility
Heb je al een lijstje gemaakt met dingen de we mee moeten nemen enzo? Jij bent daar zo goed inquote:
Kijk, daarom ben jij de brains in de groepquote:
VIP-camping tickets waren in de webshop voor e-tickets inderdaad even op, maar hier nog niet. Inmiddels kun je ook weer VIP-camping kaarten als e-ticket kopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:37 schreef RichCalibier het volgende:
Heb wel de kaarten van 200 euro, inplaats van 290 maar die waren uitverkocht.
Leken me een stuk beter, maargoed...
Niet de hele nacht, maar tussen de laatste en eerste trein zit niet zo heel veel tijdsverschil. Je kan ook de boot terug richting het centrum pakken, maar die gaat relatief vroeg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rijden de HÉV en de metro eigenlijk de hele nacht? (I.v.m. de locatie van het te boeken hostel)
Ik doe een onderbroek aan, een broek, een shirtje, sokken en schoenen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Heb je al een lijstje gemaakt met dingen de we mee moeten nemen enzo? Jij bent daar zo goed in
vergeet je toiletpapier nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef nickofzo het volgende:
[..]
Ik doe een onderbroek aan, een broek, een shirtje, sokken en schoenen.
Neem een slaapzak mee, stop daar een trui/vest, 2 paar sokken, 2 onderbroeken, 1 shirtje 1 broek in.
Tent sleept iemand anders mooi mee, voor de rest niets nodig.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
vergeet je toiletpapier niet![]()
totaal uitverkocht bij de ..hoe heet die super nou...naja. die dus.
zijn de kaarten ooit uitverkocht geweest?
ben beetje laat dit jaar met plannen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rijden de HÉV en de metro eigenlijk de hele nacht? (I.v.m. de locatie van het te boeken hostel)
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
vergeet je toiletpapier niet![]()
[...]
De campingkaarten raken meestal wel uitverkocht. De afgelopen jaren gebeurde dit meestal ongeveer een week van te voren, maar we verwachten dat ze dit jaar al rond half juli allemaal op zijn. Zorg dus dat je op tijd bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:44 schreef Buitenboord het volgende:
[..]
zijn de kaarten ooit uitverkocht geweest?
Op dit moment zijn er alleen nog budgettickets, tickets voor in de stiltecoupe en tickets voor de partytrain beschikbaar. Uiteraard proberen we ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen reizen, dus we proberen nog extra plekken te regelen, maar het is nog niet zeker of dat gaat lukken...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik hoor steeds van allerlei kanten dat er dan weer wel treinplaatsen zijn en dan weer niet.. Hoe zit dat nou? Op de website word ik ook niet veel wijzer.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraag aan iedereen iedereen die al eens op Sziget is geweest; wat maakt Sziget nu zo een tof festival? Elk festival heeft natuurlijk wel iets wat dat festival zo speciaal maakt. Ik hoor van heel veel mensen dat het gewoon een geweldig festival is maar ik kan nergens echt vinden WAT het festival nu precies zo geweldig maakt. Iemand?
Bedankt! Maar we gaan denk ik toch maar met de auto. Ik trein wekelijks al meer dan genoeg en 20 uur (hoorde ik hier en daar) in de trein zitten, mwah, niet voor mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:15 schreef Tijnoo het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er alleen nog budgettickets, tickets voor in de stiltecoupe en tickets voor de partytrain beschikbaar. Uiteraard proberen we ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen reizen, dus we proberen nog extra plekken te regelen, maar het is nog niet zeker of dat gaat lukken...
Dat is afwachten. Als jullie trein al helemaal vol zit, is het niet mogelijk, maar als er extra plekken beschikbaar komen, is er misschien toch wel wat mogelijk. Daar valt nu helaas nog weinig over te zeggen...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraag aan bovenstaande poster:
Ik en drie andere vrienden hebben ons kaartje (voor trein en festival zelf) al ruime tijd geleden besteld. Nu is er nog een vriend die ook mee wil, hij moet alleen afwachten of hij dan geen hertentamens heeft. Is het mogelijk dat hij dan wel nog gewoon bij ons in de trein geplaats kan worden? We hebben voor de meest goedkope treintickets gekozen.
Alvast bedankt!
Een vraag aan iedereen iedereen die al eens op Sziget is geweest; wat maakt Sziget nu zo een tof festival? Elk festival heeft natuurlijk wel iets wat dat festival zo speciaal maakt. Ik hoor van heel veel mensen dat het gewoon een geweldig festival is maar ik kan nergens echt vinden WAT het festival nu precies zo geweldig maakt. Iemand?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef Ziewoarut het volgende:
Samen met de groep waarmee ik ga heb ik besloten om op de camping te gaan staan. Aangezien 7 dagen natuurlijk wel een beetje lang is zijn we van plan om op de derde of vierde nacht even een motelletje te huren voor één nachtje om ons even te verfrissen en op te laden met een douche en een echt bed.
Wat vinden jullie van dit idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |