Wooooooow, we're halfway there whoooOOOOOAAAAAAAOOOWWWWWWWquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar komen toch kanedi-rect
en Bon jovi
![]()
?
Heb jij ook last van, alleen ben jij niet bekendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
Mijn enige klacht van de dag is overigens dat Daan Schuurmans me niet eens kon vertellen of de set al bezig was...altijd dat `Ik ben bekend, dus ik kan niet normaal antwoorden'-gedrag, erg irritant en niet indrukwekkend.
Nee hoor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet ze knijpen of een elleboogstoot geven, niet slaan.![]()
Slaan doet meer zeer aan je eigen hand.
Royal beach concert toch ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar komen toch kanedi-rect
en Bon jovi
![]()
?
fredquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
wd, wat vind je van de linker mooiboy? [ afbeelding ]
Harde tante ben jijquote:
Whehe.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb jij ook last van, alleen ben jij niet bekend.
Wat is er met zijn wijsvinger?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef Fascination het volgende:
wd, wat vind je van de linker mooiboy? [ afbeelding ]
Ik vroeg me afquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.. Sorry WD , ik zat ernaast
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb jij ook last van, alleen ben jij niet bekend.
Wat is een manage?quote:
Ja ik ga niet, geen zin om in mijn eentje naar Roffa te gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
JAPSNARS, MAIL ME DIE MAIL DOOR, IK HEB NOG GEEN KAARTJE DIE GA IK MORGEN HALEN.
Als je niet gaat dan.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ga niet, geen zin om in mijn eentje naar Roffa te gaan.
Ik hoopte al dat jij ze wilde, PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |