Ik ben er nog nooit op geweest zelfs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die beesten zijn voor aan een spies.
Je moet ze knijpen of een elleboogstoot geven, niet slaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik werd vandaag boos op mn paard, toen sloeg ik 'm. Dawast.
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zieligquote:
Hey, da's wise.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zielig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zielig.
Wat was de oorzaak?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
veel vrouwen hier...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Lopende frikandellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Suïcidale vliegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hier een hilarisch vliegje, hij vliegt steeds tegen de hete lamp aan tot die dood is.
Wats met je msn? ineens was je weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
1 Takeo Ischi voor je topic.
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
quote:
Ze kneep te hard.quote:
Misschien is het een kip uit Suriname?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?
Omdat het geen Amerikaanse kip is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Omdat die altijd 1 poot in de lucht houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |