Worden?quote:
Iig 'WHIEP'en ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Konijntjes zijn wel leuk, alleen soms best irritant.
Coma.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja het is 12 uur. Dat noemt men slapen
Als je ze wurgt wel.quote:
What else?quote:
Ik heb ooit een paard een appel gevoerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
Hihi ik moest vandaag kindjes op pony's begeleiden en toen viel er eentje af. Dat was het, ik dacht misschien interesseerd het jou..
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paard een appel gevoerd.
Allemaal kwijl aan m'n hand.
Dawast.
quote:
Ik heb eergister nog een konijntje dood gereden. En de volgende dag zag het eruit als pathe.quote:
Trapte het niet terug?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik werd vandaag boos op mn paard, toen sloeg ik 'm. Dawast.
En je banden nog heel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb eergister nog een konijntje dood gereden. En de volgende dag zag het eruit als pathe.
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
Hihi ik moest vandaag kindjes op pony's begeleiden en toen viel er eentje af. Dat was het, ik dacht misschien interesseerd het jou..
.
Ik zie een stuntelende 4EBEBE in het wild een konijn proberen te vangen en 'm per ongeluk nekken....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grapje.
Ik had ooit een half geestelijk gehandicapt konijn en die moest ik vangen, maar dat ging nogal ongelukkig. Vandaar dat ik over deze kennis beschik.
Ik vind kinderen niet zo leuk en dat is zacht uitgedrukt, behalve als ze gelanceerd worden tegen een boom.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What else?
.
Ik ben er nog nooit op geweest zelfs.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer van zon kut beest afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die beesten zijn voor aan een spies.
Je moet ze knijpen of een elleboogstoot geven, niet slaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik werd vandaag boos op mn paard, toen sloeg ik 'm. Dawast.
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zieligquote:
Hey, da's wise.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zielig.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn zusje kreeg een konijn voor haar verjaardag, konijntje ging 4 dagen later dood in haar armen. Zó zielig.
Wat was de oorzaak?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
veel vrouwen hier...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Lopende frikandellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom gaat het zo vaak over paarden in deze sc?
Suïcidale vliegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hier een hilarisch vliegje, hij vliegt steeds tegen de hete lamp aan tot die dood is.
Wats met je msn? ineens was je weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:17 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
1 Takeo Ischi voor je topic.
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch echt deze man die aan de spies hoort te zitten:
[ afbeelding ]
quote:
Ze kneep te hard.quote:
Misschien is het een kip uit Suriname?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heet dat plaatje Surinaamse Kip?
Omdat het geen Amerikaanse kip is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Omdat die altijd 1 poot in de lucht houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |