valt wel mee, modden doe je omdat je het leuk vindt, en omdat je iets bij wil dragen aan het forum, maar wel kut dat een collega waar je fijn mee kan werken weer zwart is....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'blauw' geeft je toch een iets ander aanzien
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben zo heel spoedig niet meer blauw.
Goh, dat is snel.
Ben jij de enige mod hier?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee, modden doe je omdat je het leuk vindt, en omdat je iets bij wil dragen aan het forum, maar wel kut dat een collega waar je fijn mee kan werken weer zwart is....
Geldt ook voor Rauzer
Posts editten, posts verwijderen, notes zetten, topics sluiten/verplaatsen/sticky maken, TT veranderen, slotjes zetten, push PM sturen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat kan een mod hier eigenlijk?
Kan me alleen maar IRC zaken bedenken als KICK en BAN
Het is gewoon zo raar, ik ken jou alleen maar met kleur.quote:
kijk maar eens in de index.quote:
zowwwwquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Posts editten, posts verwijderen, notes zetten, topics sluiten/verplaatsen/sticky maken, TT veranderen, slotjes zetten, push PM sturen...
Owja, daar kan je dat zien....quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk maar eens in de index.
V&A modden we met z'n vieren. Dubbeldrank kom af en toe ook nog wel eens langs waaien hier....
mensen die voor de kick gaan modden houden het nooit lang vol.quote:
Staat dat mij wel dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is gewoon zo raar, ik ken jou alleen maar met kleur.Snel oranje kleurtje aanvragen.
Dizer is er veel, maar die is nu op vakantie. Nanking gaat ook al heel lang mee in de crew (met tussenpozen welliswaar, net als ik).quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja, daar kan je dat zien....
Nanking ken ik niet eens, Dizer zie je ookmaf en toe
Een pan op je hoofd staat je, dan ook een oranje kleurquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staat dat mij wel dan?Ik weet het nog zo net niet.
Gieter!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een pan op je hoofd staat je, dan ook een oranje kleur
Nee, bedoel een 'kick' optie om users eruit te gooien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mensen die voor de kick gaan modden houden het nooit lang vol.
Ik vind het belangrijkste dat ik volop plezier heb in en op het forum
Dan ben je wel erg triest als je daar op kickt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, bedoel een 'kick' optie om users eruit te gooien.
Maar da's meer iets voor standaard chatsystemen geloof ik...
Blauw staat je toch echt het bestequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Staat dat mij wel dan?Ik weet het nog zo net niet.
Meid die kleur staat je éééécht niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blauw staat je toch echt het beste
O dat, nee dat kunnen we gelukkig niet. Bans gaan via de FA'squote:Op donderdag 3 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, bedoel een 'kick' optie om users eruit te gooien.
Maar da's meer iets voor standaard chatsystemen geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |