ja dus toen zei ik zo van wat? en hij zo tering hoe weet je dat ja nou dat wist ik dus niet maar deed alsofquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:43 schreef Teezie het volgende:
ik ken iemand heet ismael maar ik noem hem issy maar hij is een watje dus ik noem hem pussy en dus ik zag vandaag een kat ik zei hahaha kijk die hat hij heeft maar 3 poten mijn vriend (jan) zei /care ik zei dus wat gaan we doen vandaag? en toen draaide ik me om zag ik ineens chris brown ik zei OMG waarom had je laarzen aan bij chris brown ft juelz santana - back to the crip hij zei si hablo no dutch(?) ik zei he?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ja dus toen zei ik zo van wat? en hij zo tering hoe weet je dat ja nou dat wist ik dus niet maar deed alsofzo gignen we dus door totdat we dat wijf van gisteren tegenkwamen en die zo keihard pwnden nadat ze naar me keek alsof ze ater zag branden ja echt? zei ik en toen zei: jaaaa
Ik ben klaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:01 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Oh die zit nu ff aan zn pik te sjorren, zal zo wel weer terug zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |