Er schijnen meer mensen last van te hebben volgens het artikel; ik verbind er zelf ook geen theorieën aan of schijnbare waarheden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik geloof er niet in, en ik wil er ook niet in geloven, wat is, is.
Moet je alles weten als het zo is?
Daarbij als het zou bestaan waarom moet alles dan gepaard gaan met klachten etc
Ze zijn toch Goddelijk nou dan zorgen ze er toch gewoon voor dat het niet nodig is?
Klaar opgelost slotje
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Da's bij mij geloof ik al veel langer bezig, heb er ooit nog eens een topic over gemaakt maar dat kon ook wat anders zijn. Ging er toen om dat ik merkte dat de energie veel hoger was en ikzelf ook alles veel meer voelde dan normaal.
Wat ik op dit moment heb is dat ik energie vanuit de ruimte heel erg op mijn huid voel 'vallen' of hoe ik het ook mag beschrijven. Verder ben ik de afgelopen week veel 'vrediger' en kan ik dingen makkelijk accepteren en van me af laten glijden om me er niet druk om te maken. Ook de fouten van anderen. Er is maandag iets voorgevallen op mijn werk, laat ik het op ongewenste intimiteiten gooien. Ik had die gast zo makkelijk kunnen laten ontslaan en zelfs aangifte doen, maar ik heb het laten gaan. Wie help ik er mee om hem zn baan kwijt te laten raken? Niet mezelf en zeker niet de kinderen die hij moet onderhouden. Ik doorzie dingen beter. Verder ben ik ziek en mankeer ik van alles maar daar ga ik geen dingen achter zoeken. Zweef gevoel heb ik wel maar ik heb dan ook al een hele tijd niet meer geaard en dat moet ik wel heel erg snel gaan doen want ik lek energie als een malle.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Da's bij mij geloof ik al veel langer bezig, heb er ooit nog eens een topic over gemaakt maar dat kon ook wat anders zijn. Ging er toen om dat ik merkte dat de energie veel hoger was en ikzelf ook alles veel meer voelde dan normaal.
Wat ik op dit moment heb is dat ik energie vanuit de ruimte heel erg op mijn huid voel 'vallen' of hoe ik het ook mag beschrijven. Verder ben ik de afgelopen week veel 'vrediger' en kan ik dingen makkelijk accepteren en van me af laten glijden om me er niet druk om te maken. Ook de fouten van anderen. Er is maandag iets voorgevallen op mijn werk, laat ik het op ongewenste intimiteiten gooien. Ik had die gast zo makkelijk kunnen laten ontslaan en zelfs aangifte doen, maar ik heb het laten gaan. Wie help ik er mee om hem zn baan kwijt te laten raken? Niet mezelf en zeker niet de kinderen die hij moet onderhouden. Ik doorzie dingen beter. Verder ben ik ziek en mankeer ik van alles maar daar ga ik geen dingen achter zoeken. Zweef gevoel heb ik wel maar ik heb dan ook al een hele tijd niet meer geaard en dat moet ik wel heel erg snel gaan doen want ik lek energie als een malle.
Ik denk dat je dit topic bedoeltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:05 schreef LaFemmeFatale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Ik had ook last deze week van blurry vision!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:![]()
Nu ik het zo lees.. ja .. dat blurry zien zo nu en dan inene, zat van de week nog te denken om eens langs de opticien te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |