Jij bent een robotquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef D. het volgende:
*ff olie bijvullen is
quote:
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed dat Bella er niet is, die ziet er denk ik rare dingen in.
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
En als ik zeker ben dat hij het kan, gelukkig ken ik al zijn proefkonijnen dus kan het checken![]()
Ja hij was echt te toen we hem tegen mijn rug aanhielden dus hij gaat hem nog verkleinen dan
Verkleinen dan maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnen
verkleinen of massa bijtrainen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
maarz al wel goed zitten als hij al vaste hand heeft met airbrushverleden. hoop ik. voor jou en vooral voor zijn proefkonijnen
verkleinen of massa bijtrainen
hehe, had al een flauw idee dat verkleinen de keus zou zijn iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Verkleinen dan maar![]()
Zijn vader is proefkonijn nummer 1
je kunt 2 dingen doen he. zorgen dat de afbeelding kleiner wordt, of dat de ondergrond groter wordt.quote:
Koentjequote:
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
je kunt 2 dingen doen he. zorgen dat de afbeelding kleiner wordt, of dat de ondergrond groter wordt.
keuzes, keuzes
wie had t over afvallen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en dan daarna weer afvallen, dan verkleint ie wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |