ah kijk, dat is t beter werk dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwjurk heb ik al uitgezocht
Ja iedere keer naar Amsterdam voor een hoofdpijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk nooit ziek enzo
of niet vaak iig
last van je nek na een drukkke week?
ik heb wel magische handen hoor
we hebben ook nog amper zon gehad. begin eerst maar met beetje bruinquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog ben ik niet zwart. Wat duurt dat allemaal lang.
ach ik ben de beroerdste niet. om en om is ook goed hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja iedere keer naar Amsterdam voor een hoofdpijn
we hebben toch een dubbelhuwelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Wie gaan er ook alweer trouwen? Bos en c_a?
hoe belachelijk klinkt dit eigenlijk hahaha
yups en belachelijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Voor een niet-bruinworder vanwege een blanke huid heb ik al een aardig kleurtje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
we hebben ook nog amper zon gehad. begin eerst maar met beetje bruin
Nu kun je nog snel ff notes voorlezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, maakt niet zoveel uit. Maar een mod zonder forum is zo overdreven.
ik trouw niet met iBennyquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben toch een dubbelhuwelijk
Driedubbel?
Bellatrix met -Vaduz-
Jij met iBenny
Ik met Bos
ah doe je goed dan hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor een niet-bruinworder vanwege een blanke huid heb ik al een aardig kleurtje.
ik spot nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yups en belachelijk?
hoe durf je te spotten met iets heiligs als een huwelijk enzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik spot niet![]()
het klonk alleen zo 'irl'
Eigenlijk is het een beetje blij om eerlijk te zijn en moeten we dit snel afhandelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef Marlalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |