hehe, nee dank je. zit niet in een zoete fasequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
iemand een bonbonnetjeIk heb er nog 48
oooh idd, daar hebben we gister om gevraagd hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft Benny nog eenfilmpje geplaatst?
Heb jij zoet/zout/bitter/zuur fases?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nee dank je. zit niet in een zoete fase
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
oooh idd, daar hebben we gister om gevraagd he
Standaardquote:
Bestaan er ook paarsequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-G- bestaat dan weer niet
Nee jammer dat die niet bestaat, die vind ik juist zo leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom zijn die groene er eigenlijk? (bwhlve voor de afwisseling)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-G- bestaat dan weer niet
ik ben eigenlijk nooit ziek enzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Standaard![]()
Ik heb na een hele erge drukke week zaterdags ook altijd hoofdpijn, maar mijn nek is dan ook mijn zwakke plek
Oh dat heb ik ook een tijdje gehad ja, Migraine-achtig, misselijk, overgevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Standaard![]()
Ik heb na een hele erge drukke week zaterdags ook altijd hoofdpijn, maar mijn nek is dan ook mijn zwakke plek
trouwjurk heb ik al uitgezochtquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
wel een beetje opschieten met dat huwelijk he
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb van 06.30 tot 20.30 gewerkt.. ik ben er aan toe!
Wil je graag zwart worden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog ben ik niet zwart. Wat duurt dat allemaal lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |