de vriendin van mijn collega is al twee borsten armer en het is terug gekomen en uitgezaaid. Ze is 26quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef amaranta het volgende:
Een goede bekende van me heeft vandaag te horen gekregen dat ze kanker heeft in een van haar borsten. Ze is nog geen 30
Oh, dat is nog wel een graadje erger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
de vriendin van mijn collega is al twee borsten armer en het is terug gekomen en uitgezaaid. Ze is 26
het is idd behoorlijk kut. Mijn collega gaat er aan onderdoor..... Ze willen een ander huis kopen maar dat kan niet ivm kanker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een graadje erger.
Dat lijkt mij wel een minder prettige, maar niet voornaamste, bijkomstigheid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het is idd behoorlijk kut. Mijn collega gaat er aan onderdoor..... Ze willen een ander huis kopen maar dat kan niet ivm kanker.
nee, maar het en enquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een minder prettige, maar niet voornaamste, bijkomstigheid.
Hoi Den Haag! Waar zit je ergens in Den Haag?quote:
Niet te hip en niet te kampquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
SQ, stel, die kleine die komt. Van wat voor soort namen hou jij eigenlijk?
Ik vind de namen van jouw kinders best leuk befobbeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
SQ, stel, die kleine die komt. Van wat voor soort namen hou jij eigenlijk?
Sjenajaquote:
Dat soort crap dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sjenaja![]()
(bestaat nog echt als naam ook![]()
)
Vind het wel bij je passen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
inderdaad, niemand waagde het zn kind Muts te noemenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:46 schreef amaranta het volgende:
Mijn naam komt nul keer voor.
daarnaast, ben, ik, geen, nederlanderquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, niemand waagde het zn kind Muts te noemen
aai noquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
daarnaast, ben, ik, geen, nederlander
Ik las het! Hij leeft dus nog, mooi, goed nieuws voor Bubba.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef Levitation het volgende:
Oh en er heten 29 jongens Didi![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/didi
De take-itquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
helmonder met smetvrees op rtl4
help mijn man heeft een hobbie
keer flink over die balie niezenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo vaak zie je helmonders die poetsen niet op tv.
nogal...tis dat die dude niks anders kan krijgen anders was ie vast al vertrokkenquote:
Tuurlijk kan hij wel beter krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nogal...tis dat die dude niks anders kan krijgen anders was ie vast al vertrokken
Ross Kemp in Helmandquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef ArTiC het volgende:
Goed zo, ze heeft haar zin gekregen
*zet discovery channel weer op*
tv-slaaf!quote:
Derek Olvaritquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp
Derek Ookweernie. Komt bij een gezin en zegt.
Er is hier een jongen, het is je zoon, je hebt een miskraam gehad maar dat wist je niet.
Dit kan dus betekenen dat a.
Foetussen doorgroeien in de geestenwereld, en dus ook ouder worden, en daar leven en leren praten enzo.
Foetussen gewoon foetussen blijven, die in de geestenwereld kunnen praten.
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
Dus, hoe kan Derek nou met een foetus praten?
Das helemaal knap dan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, was het wss nog een embryo en heeft het "kind" de foetale fase niet eens bereikt
Het is ook niet zo moeilijk want elke vrouw is wss wel een keer zwanger geweest van een miskraam in d'r levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das helemaal knap dan.
Ze was overtijd inderdaad.
Sterker nog, al je menstruaties!!!!!!111!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef amaranta het volgende:
Ik snap niet dat iemand gelooft, dat Derek met een ongeboren kind zit te praten.
Bedoelt hij daarmee dat je dus in de geestenwereld doorleeft en ouder wordt?
Dus... dat, laten we zeggen mijn broer. Daar nu dus 27 jaar oud is? En er ook als zodanig uitziet?
Heeft hij dan een baard bijvoorbeeld? OF kan hij zich scheren.
Heeft hij wel kleren? Dr was namelijk niks meer van over, na dat treingebeuren.
Zijn al mijn miskramen, die ik onwetend heb gehad, ook bij hem?
Zijn ze allemaal bij hun oomquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterker nog, al je menstruaties!!!!!!111!!!
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Als je het mij vraagt, een vorm van autisme.
En hij is gay. Een autistische homo. Met een chromosoom te weinig. Hoe noem je dat, een missend chromosoom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef amaranta het volgende:
En niet alleen autisme, maar volgens mij mist hij ook een chromosoom.
Ik heb het nu niet over Derek. Maar over een kind dat hij aan het bezoeken is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hij is gay. Een autistische homo. Met een chromosoom te weinig. Hoe noem je dat, een missend chromosoom?
Ik ga die pulp toch niet kijken jong gekquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over Derek. Maar over een kind dat hij aan het bezoeken is.
Ik ook niet. Maar de zapper ligt te ver.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga die pulp toch niet kijken jong gek
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga proberen om in 333 dagen 33 kilo af te vallen, dat lijkt me nou een leuk en mooi streven!
En elke 33 dagen een officiele weigh-in waarop ik dan 3,3 kilo moet zijn afgevallen t.o.v. de keer daarvoor
dapper...dan ben je wel ultimate goed gezond bezigquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga proberen om in 333 dagen 33 kilo af te vallen, dat lijkt me nou een leuk en mooi streven!
En elke 33 dagen een officiele weigh-in waarop ik dan 3,3 kilo moet zijn afgevallen t.o.v. de keer daarvoor
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef febster het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen van FUFR, maar nog 22 dagen tot Awakeningsfestival. En godsnondeju wat heb ik er zin
. Nog meer dan Lowlands, kun je nagaan.
Nee dank uquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:56 schreef febster het volgende:
Je zou het eens moeten meemaken. Ehv meet op Awakefest
.
lulquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:48 schreef febster het volgende:
Ik mag het vast niet zeggen van FUFR, maar nog 22 dagen tot Awakeningsfestival. En godsnondeju wat heb ik er zin
. Nog meer dan Lowlands, kun je nagaan.
house e.d is voor intellectuwelen. Voor de geestelijk minder bedeelden is er NL-talige muziekquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:12 schreef Stormqueen het volgende:
Houseen dan zeker allemaal 100 euro voor een kaartje betalen. Terwijl je elkaar niet eens kan verstaan door de teringherrie. Nee, ik pas ook.
ze evenweights, you must have themquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds tijden een rokje aan en hoge hakken. Ik wiebel
ik heb donkerwitte benen, maar als je nooit een rok aantrekt worden ze natuurlijk nooit bruinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:26 schreef -moppie- het volgende:
Moggel.
Nu willen we zeker pics SQ!
Hedde gij wel een bietje bruine benen dan?
Ik vind Derek Olijf altijd leuk om te kijken![]()
Dat spookhuis bijvoorbeeld.
nu dan? het is een half uur laterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, ik vind het nog te vroeg voor blote benen op het werk.
ze delen zonnebrils uit as we speakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb donkerwitte benen, maar als je nooit een rok aantrekt worden ze natuurlijk nooit bruin
klopt. En voor de hoogbegaafde übermensch is er rockquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
house e.d is voor intellectuwelen. Voor de geestelijk minder bedeelden is er NL-talige muziek
believe me, als het melkflessen waren had ik het niet gedaan, ben al huidskleurig van mezelf gelukkigquote:
eens moet de eerste keer zijn, ik krijg ook veel lovende reacties op de camping door mijn mooie witte benenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
believe me, als het melkflessen waren had ik het niet gedaan, ben al huidskleurig van mezelf gelukkig
hier maakt dat gelukkig niet uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:04 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb geen witte benen, zonnebank jeweets en in het weekend blote benen.
Alleen vind ik het voor op het werk nog te vroeg om met blote benen te lopen.
Dat doe ik wel wanneer het echt zomer is, in ieder geval wanneer het langer dan een week mooi weer is.
oh, dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hier ook niet, is mijn persoonlijke mening.
quote:[b]Op vrijdag 4 juni 2010 08:26 schreef -mo
Ik vind Derek Olijf altijd leuk om te kijken![]()
Dat spookhuis bijvoorbeeld.
Ik weet het niet, ik zit nu op de bank in het "oude" huisquote:
Nog even afzien dus! Maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit nu op de bank in het "oude" huis
Maar in het nwe huis ben ik nu met de zolder bezig en daarna ga ik de gang beneden doen. En dan ergens volgende week de woonkamer en dan ben ik klaar met laminaat leggen GELUKKIG.
Op de kozijnen beneden na is alles geschilderd, schoonvaders is nu bezig met die kozijnen te voorzien van een kleurtje en dan is al het schilderwerk klaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nog even afzien dus! Maar dan heb je ook wat.
De boel is al geschilderd enzo?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de kozijnen beneden na is alles geschilderd, schoonvaders is nu bezig met die kozijnen te voorzien van een kleurtje en dan is al het schilderwerk klaar.
Het is toch een gloednieuwe huurhuis? Waarom zou je dan meer schilderen dan de muren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op de kozijnen beneden na is alles geschilderd, schoonvaders is nu bezig met die kozijnen te voorzien van een kleurtje en dan is al het schilderwerk klaar.
omdat ze er misschien een kleurtje op willen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is toch een gloednieuwe huurhuis? Waarom zou je dan meer schilderen dan de muren?
Okee. Dat kan. Zou het zonde van het geld en vooral moeite vinden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
omdat ze er misschien een kleurtje op willen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:25 schreef -moppie- het volgende:
Iedereen druk aan het werk zodat het vroeg weekend is?
absoluut niet, Kaas: check, bier: check, dekentje if het te koud wordt voor rokje: checkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je was toch niet vergeten dat we jullie morgen komen vervelen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
absoluut niet, Kaas: check, bier: check, dekentje if het te koud wordt voor rokje: check
Zij is getrouwd, niet snel, ze was immers al bijna 30.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij/zijn is snel getrouwd en heeft de naam van partner aangenomen?
Ik heb straks even een borrel in Son en dan kom ik daarna even langs gereden als dat goed is.quote:
Dat wilde ik ook al gaan doenquote:
Hoe laat ongeveer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb straks even een borrel in Son en dan kom ik daarna even langs gereden als dat goed is.
Ik bel je.
Is het dan ook nog kindertjes-kijk-tijd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:58 schreef amaranta het volgende:
oh das goed
ja hoor, dat kan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is het dan ook nog kindertjes-kijk-tijd?
Ryan air toestel op Eindhoven airport maakt noodstop op vertrekbaan. Op last van de brandweer moeten passagiers uit vliegtuigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:04 schreef amaranta het volgende:
Tijd Datum Protocol / Type Melding Plaats (indien bekend)
12:02:42 04-06-10 FLEX-A/ALPHA URG A1 Vliegbasis Eindhoven Vliegve SPOTTERSWEG 999 poort Eindhoven (EIN) RBP (RBP: crash call 3) (grip: 3) ***** 999 Eindhoven
12:01:10 04-06-10 FLEX-A/GROUP PRIO 1 : RBP (RBP: crash call 3) (grip: 3) Vliegbasis Eindhoven Vliegveld SPOTTERSWEG 999 poort Eindhoven (EIN) : 990 991 490 Eindhoven
12:01:00 04-06-10 FLEX-A/GROUP URG A1 Vliegbasis Eindhoven Vliegve SPOTTERSWEG 999 poort Eindhoven (EIN) RBP (RBP: crash call 3) (grip: 3) 999 Eindhoven
12:00:33 04-06-10 FLEX-A/GROUP PRIO 1 : RBP (RBP: crash call 3) Vliegbasis Eindhoven Vliegveld SPOTTERSWEG 999 poort Eindhoven (EIN) : 671 670 651 660 681 472 471 473 633 622 621 629 638 521 520 530 641
Wie wat waar hoe weet je dat. bestemming vliegtuig? Waarom noodstop? Waar is fufr?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ryan air toestel op Eindhoven airport maakt noodstop op vertrekbaan. Op last van de brandweer moeten passagiers uit vliegtuig
Twitter search:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe weet je dat. bestemming vliegtuig? Waarom noodstop? Waar is fufr?
Daar lijkt het wel op ja!quote:
jij was anders verdacht lang weg.quote:
ja, dat een onbevrucht ei zo gaat spoken op airportquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar dan met een foetus die overleeft, en die dan derek erbij haalt!
jawel, in wk verpakking!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
das heul geen brandweerwagen!
de hele tijd babygehuil door de speakersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat een onbevrucht ei zo gaat spoken op airport
nu pas?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef FUFR het volgende:
ik ren nu naar de airport om overlevenden te interviewen!
Nu alquote:
neem een poezekatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
de hele tijd babygehuil door de speakers
grmbt. must kill fly, ik word er gek van
I wishquote:
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:34 schreef febster het volgende:
Mooiste weekend van het jaar en wie moet er maandag 100 A4 inleveren en een tentamen maken?
#fail
ALLES is beter!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef febster het volgende:
Dat kut vlaggetje ook.
NLD gaat het toch niet worden hoor (helaasch), Spanje is ZO veel beter.
Nee ze zit in de treinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef -moppie- het volgende:
Ben je gezellig dagje Utreg doen?
Moest er voor m'n werk zijn en aangezien ik een ongelofelijke hekel aan files heb ben ik met de trein gegaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:55 schreef -moppie- het volgende:
Ben je gezellig dagje Utreg doen?
welke?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik ben weer lid van een sportschool
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik ben weer lid van een sportschool
Daar had ik ook altijd last van vandaar dat ik dat echt nooooooooooooooooit meer ga doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
ik ben ook al jaren lid, maar nog geen kilo kwijtgeraakt
Ik zie een hele gezellige bar op de site.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
club sportive. 50 meter van kantoor. Kan niet mis gaan.
ja klopt. Leuke club ook, veel leuker dan fitness firstquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zie een hele gezellige bar op de site.
Maar daar ga ik juist altijd door de mist in.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt. Leuke club ook, veel leuker dan fitness first
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar daar ga ik juist altijd door de mist in.
Nou ik moet daar sporten en niet aan de bar hangen of in die leuke hoekjes met tijdschriften en sapjes gaan zitten.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ik moet daar sporten en niet aan de bar hangen of in die leuke hoekjes met tijdschriften en sapjes gaan zitten.
Drugs are bad!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:37 schreef bleiblei het volgende:
Oppesteijn!!
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
Hi, mag ik pissed zijn als ik voor de deur van V's werk op 'm sta te wachten (zoals afgesproken) en ik meneer niet zie en niet kan bereiken?
ok. Wtfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
En een rekening krijgen van bijna 500 euro voor het repareren van je horloge is nooit grappig
Ai, is zeker niet grappig! Was het zo erg stuk, of zijn 't gewoon een stel geldwolven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
En een rekening krijgen van bijna 500 euro voor het repareren van je horloge is nooit grappig
dan heb je een te duur horloge gekochtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef bleiblei het volgende:
ja sporten is niet leuk, maar het is vlakbij, je kunt op de vietsquote:
quote:
absoluut niet, jij als trouwe vrouw blijft daar gewoon geduldig wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
Hi, mag ik pissed zijn als ik voor de deur van V's werk op 'm sta te wachten (zoals afgesproken) en ik meneer niet zie en niet kan bereiken?
*steekt middelvinger op naar Fufr.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
absoluut niet, jij als trouwe vrouw blijft daar gewoon geduldig wachten
Ik sta buiten mobiel te intermeppen, denk niet dat mijn verbinding youtube-proof is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef FUFR het volgende:
en voor extra instructies even deze instructievideo afluisteren
Have diner ready!
Fijn zulke kado's!quote:
quote:
lekker ding bennik hequote:
mijn kpn verbinding trekt joetoep gewoonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik sta buiten mobiel te intermeppen, denk niet dat mijn verbinding youtube-proof is.
Stond je er te vroeg?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
Misschien omdat de kleur ons niet aanstaat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het is toch een gloednieuwe huurhuis? Waarom zou je dan meer schilderen dan de muren?
Nee, dat is voor de woningstichting en mogen wij niets aan doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee. Dat kan. Zou het zonde van het geld en vooral moeite vinden.
Gaan jullie de buitenkant ook doen qua houtwerk juup?
Owkeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien omdat de kleur ons niet aanstaat?
ah... dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ral 9010Is nu donkerlegergroen zeg maar.
mag ik een klinker kopen?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
Juupje! Juupje! Juupje!
Ga staan als je voor Juup bent!
Juuphelmus van Nasouwe.
Ben ick van Duytschen bloet
je eigen F-sidequote:
F-side = vak Fquote:
Aha, dank u.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
F-side = vak F
Vroeger (toen ze nog wel eens wat wonnen af en toe) zat de fanatiekste ajaks aanhang in vak F, vandaar.
Wil je nog meer weten?quote:
Mag ik wel iets aan jou vragen?quote:
Waarom ga je niet aan de snuitlibelstraat wonen?quote:
Omdat dit huis perfect gelegen is mbt uitzicht en zon e.d.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom ga je niet aan de snuitlibelstraat wonen?![]()
deze straatnaam is veel saaier
maar geen snuitlibellesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat dit huis perfect gelegen is mbt uitzicht en zon e.d.
Als ik het goed zeg was dat vak F in de Meer, tegenwoordig is dat vak 410quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
F-side = vak F
Vroeger (toen ze nog wel eens wat wonnen af en toe) zat de fanatiekste ajaks aanhang in vak F, vandaar.
FUFR draait ergens bij een JC toch?quote:
dietschen bloed volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef ArTiC het volgende:
Juupje! Juupje! Juupje!
Juuphelmus van Nasouwe.
Ben ick van Duytschen bloet
Wat is er te doen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef ArTiC het volgende:![]()
Heerlijk weertje, langsbrullende rally auto's
ELE rally, basiskamp is op het automotive centre in Helmond...ik woon daar vlakbijquote:
ssrequote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef febster het volgende:
Flink feestje op het stadhuisplein, ik gok iets van club040.
*draait weer aan het rad*quote:
Op je eten letten klinkt beterquote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah, lijnen vind ik zo'n rotwoord. Maar daar komt het wss wel op neer ja
Het is eerder haar geest die zich aan moet passen. En genieten kun je ook met een kleine hoeveelheid vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:12 schreef amaranta het volgende:
Mijn din, die dus een maagverkleining heeft ondergaanbleef vrijdag eten
Normaal, stond zij garant voor een lege pan.
Nu had ik wraps gemaakt, en heeft 1/4 wrap gegeten en toen zat ze ramvol. Vervolgens 5 min later heeft ze het weer uitgekotst omdat het niet zakte.
De operatie is pas 3wk geleden, maar ik denk, dat als ze weer voor de keuze stond, ze het niet zou doen.
Ze kan niet meer genieten van eten. Ze zit na 2 happen al vol en is gewoon heel raar.
Haar lichaam zegt dat ze vol zit, en haar hoofd zegt, je hebt pas 2 happen op.
Ze dnek dat ze nooit meer zal kunnen gentien zoals vroeger. Dat je bijvoorbeeld op het terras een stokbroodje kruidenboter erbij vraagt, of wat dan ook.
Ik denk dat het wel nog komt, maar dat haar lichaam zich gewoon heel erg moet aanpassen.
En het kleine maagje word wel weer een groter.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is eerder haar geest die zich aan moet passen. En genieten kun je ook met een kleine hoeveelheid vind ik.
Beperkt ja. Zo'n klein maagje kun je weer vergroten door stelselmatig steeds meer te gaan eten maar dat is dom, tevens is het gevaarlijk want op een gegeven moment kun je een maagbreuk krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En het kleine maagje word wel weer een groter.
nee dan ging ik zelfquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:01 schreef febster het volgende:
Fufr, jij kent ook niemand met een Awakefest kaartje over of wel?
had het bier ook maar meegenomen dan..quote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef ColtZ40 het volgende:
tom tom kopen?
psies, dus het is daarna pas gebeurd, de auto stonk een uur in de wind..quote:Op zondag 6 juni 2010 16:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
stom dat ze dat niet meegenomen hebben! En de rest twv 450 euro....
Die ook natuurlijk. Dat weet ze zelf ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is eerder haar geest die zich aan moet passen. En genieten kun je ook met een kleine hoeveelheid vind ik.
En dat kan lastig zijn dat aanpassen, ik heb nu 3 jaar nadien nog wel eens dat mijn hoofd meer wil dan mijn lichaam aankan. Ik bestel bij de Griek dan ook een kindermenu ipv b.v. een normaal menuquote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk. Dat weet ze zelf ook.
Dat zegt ze ook, haar lichaam zegt vol maar haar hoofd niet.
Heeft C. een maagverkleining gehad? Of was het iemand anders?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ook natuurlijk. Dat weet ze zelf ook.
Dat zegt ze ook, haar lichaam zegt vol maar haar hoofd niet.
veul ruimte voor verbetering dusquote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag intake gehad op de sportschool. Na de fittest knipperde er "zeer zwak" op het scherm!
Maar goed, het begin is er. Morgen om 07:15 gaan we het krachttrainingsschema opstellen en dan ben ik good to go
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag intake gehad op de sportschool. Na de fittest knipperde er "zeer zwak" op het scherm!
Maar goed, het begin is er. Morgen om 07:15 gaan we het krachttrainingsschema opstellen en dan ben ik good to go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |