de vriendin van mijn collega is al twee borsten armer en het is terug gekomen en uitgezaaid. Ze is 26quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef amaranta het volgende:
Een goede bekende van me heeft vandaag te horen gekregen dat ze kanker heeft in een van haar borsten. Ze is nog geen 30
Oh, dat is nog wel een graadje erger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
de vriendin van mijn collega is al twee borsten armer en het is terug gekomen en uitgezaaid. Ze is 26
het is idd behoorlijk kut. Mijn collega gaat er aan onderdoor..... Ze willen een ander huis kopen maar dat kan niet ivm kanker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel een graadje erger.
Dat lijkt mij wel een minder prettige, maar niet voornaamste, bijkomstigheid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het is idd behoorlijk kut. Mijn collega gaat er aan onderdoor..... Ze willen een ander huis kopen maar dat kan niet ivm kanker.
nee, maar het en enquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een minder prettige, maar niet voornaamste, bijkomstigheid.
Hoi Den Haag! Waar zit je ergens in Den Haag?quote:
Niet te hip en niet te kampquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
SQ, stel, die kleine die komt. Van wat voor soort namen hou jij eigenlijk?
Ik vind de namen van jouw kinders best leuk befobbeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
SQ, stel, die kleine die komt. Van wat voor soort namen hou jij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |