Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef Toryu het volgende:
Dus het was de schuld van windows dat jij je partitietabel verwijdert?
quote:foto Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef Toryu het volgende:
Dus het was de schuld van windows dat jij je partitietabel verwijdert?
het is per definitie de schuld van Windows. Wat zeg ik? Van Microsoft! Van Bill Gates persoonlijk! Ik denk dat ik 'm een claim ga sturen!quote:
Past goed bij elkaarquote:
Too easy, trouwens... de installatie werkt gewoon 100% in winequote:
quote:
Het is MS Office 2007 in wine 1.2 op Ubuntu 10.10 maverick.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]welke versie is dat? Ik dacht eerst aan VirtualBox in seamless-mode, maar het is Wine
Nou, ik had deze install ook in windows geinstalleerd. Op vista en op XP. In XP kreeg ik na een tijdje de melding dat de versie illegaal was en in vista draaite het voor geen meter. Daarom draai ik nu op die systemen (inmiddels beide W7) OpenOffice, wat me ook redelijk goed bevalt. Nu komt deze install toch weer van pas en heb ik toch MS Office thuis. Altijd handig.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:21 schreef ouderejongere het volgende:
Gaaf. Ik heb op Windows dat ik bijna nooit meer gebruik nog steeds 2003, maar ook op dat platform gebruikte ik al vaker OpenOffice.
FINALLYquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nvidia-settings.
[..]
Die ondersteunt geen 3d acc. toch? Want dat heb ik nu wel
Ja dat ligt aan jou.quote:foto Op maandag 13 september 2010 18:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het aan mij ligt dat de trial van Vuescan het niet doet onder Ubuntu 10.04..
http://www.hamrick.com/files/vuesca86.tgz
Hij doet het niet bij mij namelijk en ik weet niet waarom...
Hij start helemaal niet ook niet als ik dubbelklik... maar ik denk dat ik het probleem al weet... Gebruik jij 64bit of 32?quote:foto Op maandag 13 september 2010 18:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja dat ligt aan jou.
Doet het bij mij gewoon. Tenminste, heb nog niets gescand maar hij start goed op.
Krijg je foutmeldingen oid als je het vanuit een terminal start?
32 bit.quote:foto Op maandag 13 september 2010 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij start helemaal niet ook niet als ik dubbelklik... maar ik denk dat ik het probleem al weet... Gebruik jij 64bit of 32?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop