Op 8 dec 2010 is het te zien in Paradiso in Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hij het live gaat doen, zou hij een echte band meenemen?
Nicequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:22 schreef WHiZZi het volgende:
Op 8 dec 2010 is het te zien in Paradiso in Amsterdam.
Linkje?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:22 schreef WHiZZi het volgende:eigenaar van het grootste forum over Weird Al Yankovic:
Dat valt best mee:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef rubje het volgende:
volgens mij kan dfit alleen maar tegenvallen live want die vent was in de jaren 90 een hype en goed en nu moet het een oude verschrompelende vent zijn die op zijn persiflage verleden probeert in te cashen.
Ik heb hem in 2004 gezien in de USA maar oud ziet hij zeker niet. Hij is pas 50 (op 23 oktober wordt hij 51quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:28 schreef rubje het volgende:
volgens mij kan dfit alleen maar tegenvallen live want die vent was in de jaren 90 een hype en goed en nu moet het een oude verschrompelende vent zijn die op zijn persiflage verleden probeert in te cashen.
Ik hou er niet zo van om reclame te maken voor een eigen site, maar gezien je er om vraagt:quote:
Het is de moeite waard! Ik heb een dvd gehad (uitgeleend, nooit meer terugquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:05 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind em fantasitsch (Het recentere White and Nerdy is absoluut één van mijn favorieten...), maar ik heb eigenlijk niet zo de behoefte om hem live te zien...
Op ATP zorgde hij wel voor een leuk contrast met de andere artiesten. Waar de rest veelal op een redelijk bescheiden manier (vaak bedanken voor het op het festival mogen spelen tot snel even zwaaien en dan gelijk van het podium af lopen) bezig waren, was het bij Weird Al steevast druk op het podium. Vaak flauwe grappen maar de interviews en random clips tussen de nummers door was wel erg cool.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Weird Al is coolEigenlijk zou hij leuk zijn voor een festival
Een concert vind ik net iets te veel van het goeie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |