Emmer op der hoofd zetten?quote:
Je bent gewoon jaloers op de emmerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Emmer op der hoofd zetten?![]()
Ik weet het ook niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel iets met veelposten te maken hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de emmer
Gelukkig... het is iig nog geen bekend venomeen
Eetzequote:
Ik ging er al niet op in, ik denk laat maar lullenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Dat doe ik nooit... waarom nu wel?
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Rauzer het volgende:
En om dat te vieren ga je lelijke smilies posten?
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw isquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doen
Daar zit een tactiek achter...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
Zeg het lopen zeuren over andere fora die geen bestaansrecht zouden hebben gaat natuurlijk niet helpen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook ff goed kijken de eerste keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw is
De mijne iets meer. maar in een land als Zweden zal het percentage waarschijnlijk nog hoger liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |