Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meerquote:
Mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb de 2 uur vol kunnen maken.
Voornamelijk verslagen uitgewerkt in Word.quote:
Ja het ging wel lekker, misschien dat ik binnenkort het wat langer uit ga proberen te houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meer
[..]
Mooi! Toch?
Is het heel brutaal om te vragen hoe het komt dat je maar zo kort kunt werken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker, misschien dat ik binnenkort het wat langer uit ga proberen te houden
Jij geeft ook snel op...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meer
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is het heel brutaal om te vragen hoe het komt dat je maar zo kort kunt werken?
Je bent ondertussen al te veel afgekoeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op...
* Marlalala rolt op de grond
Ik ben echt zó weer opgewarmd Rrrrauzzzzzquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je bent ondertussen al te veel afgekoeld!
Ah ok, iig wel mooi dat je denkt dat je een stap verder kunt nuquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor is niet brutaal.
Psychische problemen, misschien kan ik het inmiddels wel aan, maar we moeten rustig opbouwen anders krijg ik zo weer een terugval..
Je bent altijd van harte welkomquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben echt zó weer opgewarmd Rrrrauzzzzz
En daarna gaan we uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jij bent echt lief!
Ik ga zo een tekening voor je maken haha
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jij bent echt lief!
Ik ga zo een tekening voor je maken haha
Ja, ik ben al sinds kort van 2 naar 4 ochtenden gegaan. Het is soms nog wel zwaar hoor, maar zoals vandaag ging het wel goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok, iig wel mooi dat je denkt dat je een stap verder kunt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |