haha twintig minuten wachten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een groot stokbrood van de delifrance op met Zalm.... EN NOG heb ik honger ;')
Hé we zitten in v&a! je kunt mijn aanbod altijd afslaan maar dan moet je zelf maar iets nieuws vragenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben Rauzer he, Vaduz was het konijn! Haal je ons weer door elkaar
Bedankt voor het delenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
GVDBen ik nog aan de diarree ook
Ik hoop dat ik het red... een half uur naar huis rijden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet hoeven persen... het spoot eruit
Hahaahaha jeetje c_a!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
GVDBen ik nog aan de diarree ook
Ik hoop dat ik het red... een half uur naar huis rijden
Oeh dat is wel lekker jaquote:
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet hoeven persen... het spoot eruit
Ja hoorquote:
oh ok, maar ik hoef er verder eigenlijk niks bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé we zitten in v&a! je kunt mijn aanbod altijd afslaan maar dan moet je zelf maar iets nieuws vragen
O jawel, ik duw het beeld weg uit mijn hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerken![]()
Kally heeft geen trek meer....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerken![]()
Kally heeft geen trek meer....
Dag spuitertquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik zal jullie niet langer meer lastig vallen
Ik ga richting huis... omkleden enzo
Doei POEPIES
Misschien neemt hij wel groenten meequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ik moet zo eerst oudste uit de schooltuinen halen
das wel een beetje droog hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
oh ok, maar ik hoef er verder eigenlijk niks bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |