Emmer op der hoofd zetten?quote:
Je bent gewoon jaloers op de emmerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Emmer op der hoofd zetten?![]()
Ik weet het ook niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel iets met veelposten te maken hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de emmer
Gelukkig... het is iig nog geen bekend venomeen
Eetzequote:
Ik ging er al niet op in, ik denk laat maar lullenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Dat doe ik nooit... waarom nu wel?
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Rauzer het volgende:
En om dat te vieren ga je lelijke smilies posten?
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw isquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doen
Daar zit een tactiek achter...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
Zeg het lopen zeuren over andere fora die geen bestaansrecht zouden hebben gaat natuurlijk niet helpen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook ff goed kijken de eerste keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw is
De mijne iets meer. maar in een land als Zweden zal het percentage waarschijnlijk nog hoger liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Gezellig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whaa. Tuurlijk kan ik geen Grolschjes van de overbuurjongen afslaan en ik ben er ook direct maar blijven eten.
Heey!
die van mij tienduizenden keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Hoezo we? JIj wordt waarschijnlijk licht-oranjequote:
quote:
Je bedoeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Ik heb 'm zien staan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was niet heel moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.
En je wilt nog steeds zo'n smiley?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien staan ja
Ik wilde er eentje met mijn mol, maar toen kreeg ik deze avatar
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.quote:
Executeren is geen strafquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.
Gewoon in een Chileense gevangenis stoppenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.
Ben niet zo van het zwaaien met vlaggetjes, ik supporter op een andere manier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oranje smileys.
Hoezo wilde je die niet meer tegenkomen dan?
Ik vind 'm wel vet hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben niet zo van het zwaaien met vlaggetjes, ik supporter op een andere manier.
Met een sjaal om en een vergiet op je hoofd bedoel je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben niet zo van het zwaaien met vlaggetjes, ik supporter op een andere manier.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Met een sjaal om en een vergiet op je hoofd bedoel je?
Jij, Bos had het vergietquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Met een sjaal om en een vergiet op je hoofd bedoel je?
Ik heb er gisteren zelf nog een linkje naar gepost, n.a.v. Benny met de emmer op z'n hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]Je hebt dat topic gezien...
Was wel grappig toen.
SCH bang dat het topic op slot ging... en vrijwel als eersten posten de mods van toen (waaronder ik) een foto met vergiet en sjaal..
Okee, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren zelf nog een linkje naar gepost, n.a.v. Benny met de emmer op z'n hoofd
Het heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
O wacht, ik heb het toen ook in US gepost, misschien dat je het in dat topic hebt gezien.
Maar dat je dat nog weet, het is 4 jaar geleden..
zover ik weet zouden we benny verkopen voor 20 euro.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gemist dat dat wellicht de bedooeling hier was
Ik heb kennelijk iets gemistquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
zover ik weet zouden we benny verkopen voor 20 euro.
en elk uur opnieuw
Je hebt er nog steeds geen topic voor geopendquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
zover ik weet zouden we benny verkopen voor 20 euro.
en elk uur opnieuw
Ow, dan was ik er zeker nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
was paar dagen terug dat iemand dat opperde
hehe, degeen die met t idee kwam mag de eerste verkoop doen hequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds geen topic voor geopend![]()
waar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
Die foto van Vaduz met die pan op zijn kop
thnxquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Niet mijn soort humorquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[BOEKVERBRANDING] Ik heb een boek van Youp van 't Hek
[BOEKVERBRANDING] Ensaf heeft een boek van Youp van 't Hek
[BOEKVERBRANDING] Boek van Youp van 't Hek droogt nog immer
Dat zijn de betere ONZ-topics
ja, maar wel leuk dat er zoveel leuke reacties op kwamen.quote:
Hij staat alvast op de goede zenderquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef D. het volgende:
Dadelijk Ronin
Al vaker gezien, maar blijft een goede film
Ik heb ze allemaal gemist, als kiespijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
Zometeen House kijken... heb wel een paar afleveringen gemist
ah ik kwam toch al nooit echt opp VBL, maar zo erg veel slechter geworden dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, maar wel leuk dat er zoveel leuke reacties op kwamen.
De goede vervlogen tijd op VBL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |