O jawel, ik duw het beeld weg uit mijn hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerken![]()
Kally heeft geen trek meer....
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha wtf! Ik zit nog op mijn werk, ik kan het nu even niet verwerken![]()
Kally heeft geen trek meer....
Dag spuitertquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik zal jullie niet langer meer lastig vallen
Ik ga richting huis... omkleden enzo
Doei POEPIES
Misschien neemt hij wel groenten meequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Maar ik moet zo eerst oudste uit de schooltuinen halen
das wel een beetje droog hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
oh ok, maar ik hoef er verder eigenlijk niks bij
Dag drolquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok ik zal jullie niet langer meer lastig vallen
Ik ga richting huis... omkleden enzo
Doei POEPIES
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Misschien neemt hij wel groenten mee
Zware nacht gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wat is er nou weer met jou aan de hand?
hoi Fir3fly
Kinderen pannekoeken ik spareribs denk ik, ofzo ietsquote:
ik wil ook jouw kind zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen pannekoeken ik spareribs denk ik, ofzo iets![]()
* deur uit is
Ja hoor, ik heb de 2 uur vol kunnen maken.quote:
Wat hebbie gedaan vandaag?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb de 2 uur vol kunnen maken.
Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meerquote:
Mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb de 2 uur vol kunnen maken.
Voornamelijk verslagen uitgewerkt in Word.quote:
Ja het ging wel lekker, misschien dat ik binnenkort het wat langer uit ga proberen te houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meer
[..]
Mooi! Toch?
Is het heel brutaal om te vragen hoe het komt dat je maar zo kort kunt werken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het ging wel lekker, misschien dat ik binnenkort het wat langer uit ga proberen te houden
Jij geeft ook snel op...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer van m'n bord af, dan weet ik het ook niet meer
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is het heel brutaal om te vragen hoe het komt dat je maar zo kort kunt werken?
Je bent ondertussen al te veel afgekoeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op...
* Marlalala rolt op de grond
Ik ben echt zó weer opgewarmd Rrrrauzzzzzquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je bent ondertussen al te veel afgekoeld!
Ah ok, iig wel mooi dat je denkt dat je een stap verder kunt nuquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor is niet brutaal.
Psychische problemen, misschien kan ik het inmiddels wel aan, maar we moeten rustig opbouwen anders krijg ik zo weer een terugval..
Je bent altijd van harte welkomquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben echt zó weer opgewarmd Rrrrauzzzzz
En daarna gaan we uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jij bent echt lief!
Ik ga zo een tekening voor je maken haha
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
jij bent echt lief!
Ik ga zo een tekening voor je maken haha
Ja, ik ben al sinds kort van 2 naar 4 ochtenden gegaan. Het is soms nog wel zwaar hoor, maar zoals vandaag ging het wel goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok, iig wel mooi dat je denkt dat je een stap verder kunt nu.
Uitquote:
Jij wilt de moeder van Mar zijnquote:
O ja die ga ik etenquote:
Nee hoor, was even plantjes water gevenquote:
I wishquote:
Waar staat dat je veel moet lezen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:33 schreef Quir het volgende:
IK HEB GEEN ZIN OM ZO VEEL TE LEZEN
Die lusten idd ook wel watquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, was even plantjes water geven
Het gaat nergens over dus dat hoeft ook niet, enne je hoeft niet te schreeuwenquote:
Ja dat moet dan maarquote:
Yay ik blijf bij julliequote:
Emmer op der hoofd zetten?quote:
Je bent gewoon jaloers op de emmerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Emmer op der hoofd zetten?![]()
Ik weet het ook niet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zal wel iets met veelposten te maken hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op de emmer
Gelukkig... het is iig nog geen bekend venomeen
Eetzequote:
Ik ging er al niet op in, ik denk laat maar lullenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Dat doe ik nooit... waarom nu wel?
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Rauzer het volgende:
En om dat te vieren ga je lelijke smilies posten?
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw isquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is geen oranje... en die wilde ik eigenlijk doen
Daar zit een tactiek achter...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
Zeg het lopen zeuren over andere fora die geen bestaansrecht zouden hebben gaat natuurlijk niet helpen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest ook ff goed kijken de eerste keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zie na twintig keer vergroten pas dat het rood wit blauw is
De mijne iets meer. maar in een land als Zweden zal het percentage waarschijnlijk nog hoger liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Gezellig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whaa. Tuurlijk kan ik geen Grolschjes van de overbuurjongen afslaan en ik ben er ook direct maar blijven eten.
Heey!
die van mij tienduizenden keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Hoezo we? JIj wordt waarschijnlijk licht-oranjequote:
quote:
Je bedoeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Ik heb 'm zien staan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was niet heel moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.
En je wilt nog steeds zo'n smiley?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien staan ja
Ik wilde er eentje met mijn mol, maar toen kreeg ik deze avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |