Gezellig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Whaa. Tuurlijk kan ik geen Grolschjes van de overbuurjongen afslaan en ik ben er ook direct maar blijven eten.
Heey!
die van mij tienduizenden keerquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Mijn voornaam komt maar 1188x voor in Nederland
Hoezo we? JIj wordt waarschijnlijk licht-oranjequote:
quote:
Je bedoeltquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ooit had Klein Zusje er ook 1 van mijn beer gemaakt, maar die ben ik (gelukkig) kwijt
Ik heb 'm zien staan jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was niet heel moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel op te zoeken, maar zonde van de tijd.
En je wilt nog steeds zo'n smiley?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien staan ja
Ik wilde er eentje met mijn mol, maar toen kreeg ik deze avatar
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.quote:
Executeren is geen strafquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.
Gewoon in een Chileense gevangenis stoppenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En nu zo snel mogelijk vervolgen/executeren.
Ben niet zo van het zwaaien met vlaggetjes, ik supporter op een andere manier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oranje smileys.
Hoezo wilde je die niet meer tegenkomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |