Als ik gedoucht heb dan is de proto-nagel zacht en is het net of je een baby fontanel indrukt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef Maisnon het volgende:
Hoe voelt dat nou als je je teen aanraakt waar eerst je nagel zat
Waarom is de schedel van een baby zo zacht?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ik gedoucht heb dan is de proto-nagel zacht en is het net of je een baby fontanel indrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom is de schedel van een baby zo zacht?AaaaauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat moet de dokter er aan doen nieuwe nagel op zetten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ziet er best pijnlijk uit, zou er maar even me naar de huisarts gaan.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef Ps2K het volgende:
Eerst was ik van "Ey, blauw!"
[ afbeelding ]
Maar nu gebeurde dit
[ afbeelding ]
spoiler voor de huillies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook vaak gehad, en dan soms aan beide grote tenen![]()
even een tip, niet in het vuur houden![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Dronken met een kettingzaag een houten muur slopen en dan een plankje eruit trappen is ook een slecht ideequote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Ook vaak gehad, en dan soms aan beide grote tenen![]()
even een tip, niet in het vuur houden![]()
Nog geen 3 maanden joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat moet de dokter er aan doen nieuwe nagel op zetten?
Mensen die voor elk wissewasje naar de dokter lopen![]()
Veel succes met het komende jaar. Duurt ongeveer een jaar (pin me niet vast op een maandje)
voor alles weer op zijn plek zit.
Weet de oorzaak er nog niet van maar als het zomaar uit zichzelf is ontstaan kan het ne onderliggende reden hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat moet de dokter er aan doen nieuwe nagel op zetten?
Mensen die voor elk wissewasje naar de dokter lopen![]()
Veel succes met het komende jaar. Duurt ongeveer een jaar (pin me niet vast op een maandje)
voor alles weer op zijn plek zit.
Waarom nou achter een spoiler....quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
interessantheb ik ooit eens gehad bij mn pink, dat is te klein om goed te observeren natuurlijk
Toen ik de spoiler zag klikte ik uit angst heel Firefox wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef Banzaiaap het volgende:
Fuck, ik wil een TR doen, maar ik durf niet meer naar boven te scrollen.
wat een mietjes op fok zeg. Het is maar een teennagel, geen open hoofd waar de hersens uithangen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:42 schreef Banzaiaap het volgende:
Fuck, ik wil een TR doen, maar ik durf niet meer naar boven te scrollen.
Dat vind ik over het algemeen gek genoeg nog minder ranzig. Vaker tegen gekomen op het internet denk ik..quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
wat een mietjes op fok zeg. Het is maar een teennagel, geen open hoofd waar de hersens uithangen.
Dat zie ik liever dan ditquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
wat een mietjes op fok zeg. Het is maar een teennagel, geen open hoofd waar de hersens uithangen.
mja, ik ook, maar toch.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef snakelady het volgende:
Ziet er best pijnlijk uit, zou er maar even me naar de huisarts gaan.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef NoBody122 het volgende:
Plaatjes in spoilers zijn op de mobiele forumsite dus niet onzichtbaar.
Datzelfde geldt voor een aantal forumlayouts. Kortom; mensen die NSFW-pics in een spoiler plaatsen ipv als URL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |