dan zit je in het juiste forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef D. het volgende:
Ik heb net een ticket gekocht voor een festival waar ik helemaal niet heen ga
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zit je in het juiste forum
[TK] Ticket voor Festival waar ik niet heen ga
Waaromquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef D. het volgende:
Ik heb net een ticket gekocht voor een festival waar ik helemaal niet heen ga
Nou...quote:
Kon je er geen samenvatting van maken? Dat scheelt vastquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:09 schreef Rauzer het volgende:
Pfffffff, scriptie laten uitprinten is echt onwijs duur!
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb laatst door toeval wat namen kunnen plakken bij nummers die ik 18 jaar geleden op een 'party' heb gehoord. Nu ik die namen had ben ik er wat ingedoken en kwam er toen achter dat er 5 jaar geleden een cd is uitgebracht waar meerdere van deze nummers opstaan. Deze cd is niet meer leverbaar, maar de platenmaatschappij wil me er wel eentje gratis toesturen als ik een ticket heb voor hun festival. Die heb ik dus nu gekocht
En dat moet je zelf maar betalen, of is er ook een soort print-subsidie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef Rauzer het volgende:
Ja die samenvatting zit er sowieso in maar dat gaat niet werken
Nee dat moet ik helemaal zelf doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
En dat moet je zelf maar betalen, of is er ook een soort print-subsidie?
Ik vind het nogal wat hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat moet ik helemaal zelf doen. Maar ik heb 4 exemplaren nodig, met 130 pagina's, en dat gaat niet onder de 70-80 euro
Ai.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Rauzer het volgende:
Nee, op m'n stageschool hebben ze ook geen goede printer
Bierquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nu vrij, maar ik ga studerenwel vanaf 16.00 uur bier en barbecue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |