Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
er gebeurde daar dus toch wel watquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)ilms-in-Cinestar.ece
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Turn the world into your dance floor.
groeten aan de vrouwquote:
quote:
En aan alle vliegen die hij vandaag heeft vermoord.quote:
quote:
selma schatjequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En aan alle vliegen die hij vandaag heeft vermoord.Met zn kuthelm.
Ik weet wel dat je ze uit alle macht probeerde te ontwijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
selma schatje![]()
ik meen het niet!
Ik ken het.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, valt mee! Ik ben een beetje hyper!
ik zou jou nooit ontwijkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ze uit alle macht probeerde te ontwijken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo ik ben geen vlieg hoor.
Ja, gaat goed. Nog plannen voor morgen?quote:
Donderdag...markt...kippetjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, gaat goed. Nog plannen voor morgen?
kipquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Donderdag...markt...kippetjesals ik op tijd ben.
Eén van de effecten van overmatig alcoholgebruik. Gaat wel weg na een paar dagen.quote:
quote:
Welkom bij de nachtbrakersquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik lag in bed, maar kan weer eens niet slapen.
Dankjequote:Op donderdag 3 juni 2010 01:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Welkom bij de nachtbrakers
Ik heb ineens een deja-vuquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- gaat weer proberen te slapen
Slapen kan altijd nog. En ik heb morgen toch niks te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:11 schreef norich het volgende:
[..]
Hee Selma![]()
Ook nog geen zin om te slapen?
Hoe weet jij dat Justin???quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slechte TT trouwens, Markoooo hangt sowieso naakt vastgebonden aan de muur
Omdat Markooo m'n seksslaaf isquote:
Correctie: Nu al de 4e bak koffiequote:
Joa, gister genoeg gerstensap gehadquote:
En dat was al zo laagquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
Bij de kapper. M'n IQ 50 punten laten zakken
Heel klein glimlachje. Voor de moeite een 8, voor de afwerking een 3, net geslaagdquote:
je was toch al blond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
Bij de kapper. M'n IQ 50 punten laten zakken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef F2tB het volgende:
vanmorgen al blikje Golden Power(komt overeen met2-4 koppen koffie) gehad, nu al aan mn 6e bak koffie begonnen, en heb nog een blikje golden power
quote:
Hooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[..]
Hooi!! , wat een verdomd lekker weer en raad eens tot hoelaat ik naar school mag...
Ik mag ook lekker tot half5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
En hoeveel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar jij krijgt er nog voor betaald.
[..]
Goed hoor , daar?
en nog steeds kun je niet slapen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef F2tB het volgende:
vanmorgen al blikje Golden Power(komt overeen met2-4 koppen koffie) gehad, nu al aan mn 6e bak koffie begonnen, en heb nog een blikje golden power
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat weet je hopelijk zelf
Perry @ Pinkpop (NSFW):
Is mij nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat weet je hopelijk zelf
Perry @ Pinkpop (NSFW):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
quote:
Fijn gevoel hèquote:
quote:
Haha. Kennelijk bestaan er toch kerels die zo lief zijn en niet direct hun pikkie achterna lopen. En voor die ene kerel ben ik gevallenquote:
Mooi voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Kennelijk bestaan er toch kerels die zo lief zijn en niet direct hun pikkie achterna lopen. En voor die ene kerel ben ik gevallen
Ik ben ook gewoon verliefd op Laura, en is gewoon kutsituatie ditquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Kennelijk bestaan er toch kerels die zo lief zijn en niet direct hun pikkie achterna lopen. En voor die ene kerel ben ik gevallen
Hmm, gewoon rustig aan doen. Je moet echt NOOIT gaan pushen, dat werkt echt verschrikkelijk averechtsquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon verliefd op Laura, en is gewoon kutsituatie dit
Dus moet maar geduld hebben..
I know, I knowquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmm, gewoon rustig aan doen. Je moet echt NOOIT gaan pushen, dat werkt echt verschrikkelijk averechts
Succes met wachten, beter voor je maar het leuk is wat andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef F2tB het volgende:
Ik ben ook gewoon verliefd op Laura, en is gewoon kutsituatie dit
Dus moet maar geduld hebben..
* Mdrop ziet een wijziging in haar FOBOquote:
Hmhmquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef F2tB het volgende:
[..]
I know, I know
In het begin wel iets teveel gedaan, maar toen wist ik dus niet dat ze een lange relatie achter de rug had
Jep, ik dacht eigenlijk altijd al wel gewoon bi te zijn, maar door Manon dacht ik "Ja, dit is het. Alleen vrouwen kunnen mij gelukkig maken". Maar desondanks dacht ik stiekem wel dat er vast wel een kerel zou rondlopen waar ik voor zou kunnen vallen, een kerel die dus niet zn pik achterna loopt en gewoon echt een schatje is. Nooit gedacht dat die zo snel al in beeld zou komenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Succes met wachten, beter voor je maar het leuk is wat anders.
[..]
* Mdrop ziet een wijziging in haar FOBO.
Mooi onnie, en nu lekker naar buiten?quote:
Beter tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jep, ik dacht eigenlijk altijd al wel gewoon bi te zijn, maar door Manon dacht ik "Ja, dit is het. Alleen vrouwen kunnen mij gelukkig maken". Maar desondanks dacht ik stiekem wel dat er vast wel een kerel zou rondlopen waar ik voor zou kunnen vallen, een kerel die dus niet zn pik achterna loopt en gewoon echt een schatje is. Nooit gedacht dat die zo snel al in beeld zou komenHij is zo fucking lief..
Joah eerst eten, douchen enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi onnie, en nu lekker naar buiten?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep, ik dacht eigenlijk altijd al wel gewoon bi te zijn, maar door Manon dacht ik "Ja, dit is het. Alleen vrouwen kunnen mij gelukkig maken". Maar desondanks dacht ik stiekem wel dat er vast wel een kerel zou rondlopen waar ik voor zou kunnen vallen, een kerel die dus niet zn pik achterna loopt en gewoon echt een schatje is. Nooit gedacht dat die zo snel al in beeld zou komenHij is zo fucking lief..
Ik vind het primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Samzz het volgende:
Whiieee, Nath, wat tofGaan we een keer dubbeldaten?
En met Laura komt 't wel goed, Machiel
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik trek een pilsje open, veuls te warm hier.
Zodra hij officieel de mijne is?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer zien we mr. perfect, nath?
denk niet dat ze dat gaan waarderen als ik dat hier ga doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goed begin is het halve werk maar is dit niet heel vroegquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hahaha, denk het ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat gaan waarderen als ik dat hier ga doen
Tuurlijk niet. Gewoon een terrasje pakken of zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met zn 4'n naar (bijv.) de bios, wat een klote avonden vond ik dat altijd.
Proficiat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Komt wel goed. Hij heeft al aangegeven ook verliefd te zijn op mij![]()
En ja, heeeeerlijk, dit gevoel. Alleen kut dat hij nu in Berlijn zit.. kan het nog niet echt met hem delen, behalve via smsjes
Dat is bij voorbaat al gezelligquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:
Tuurlijk niet. Gewoon een terrasje pakken of zo.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gewoon een terrasje pakken of zo.
Morgenmiddag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Proficiat!, wanneer komt ie weer terug dan?
Ander onderwerp, begin me depressief te voelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, wat hou ik van dit gevoel
Het is nu echt lente
fixedquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ander onderwerp, begin me alleen te voelen!
Ik wil mijn vreugde wel met je delen. Heb vreugde in mij voor 2!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ander onderwerp, begin me depressief te voelen!
Ook goed hoorquote:
En hoe dacht je dat te bewerkstelligenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil mijn vreugde wel met je delen. Heb vreugde in mij voor 2!
Geen idee..quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ook goed hoor. Maar voor mij geen relatie dingens op dit moment
!
[..]
En hoe dacht je dat te bewerkstelligen?
Sorryquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow ,,, dan gaat het niet lukken denk ik.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
als ik de laatste berichtjes zo lees is the love in the air @ TOF???![]()
![]()
![]()
Moet jij nooit naar school ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef Robinhoo het volgende:
GODVER HEB ZIN IN BIER MAAR ZIT HELE DAG IN ZO'N STINKHOK TE WERKEN
Nee volgend jaar Commerciele Economie gewoon op Saxionquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow ,,, en nu dan?, nieuwe opleiding of gewoon blijven zwoegen tot je 70ste?
Oke, en met welke opleiding ben je nu gestopt dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Robinhoo het volgende:
Nee volgend jaar Commerciele Economie gewoon op Saxion
quote:
bedrijfskundige informatica. ik wou van kinds af aan al iets met computers, maar viel me toch een beetje tegequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, en met welke opleiding ben je nu gestopt dan?
Juist, die opleiding had ik eerst ook als doel om te doen na het MBO, maar dat wordt hem niet na een aantal personen gesproken te hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
bedrijfskundige informatica. ik wou van kinds af aan al iets met computers, maar viel me toch een beetje tege
Pijnlijk?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Zeg Drizzt, hoe bevalt Amersfoort je ondertussen (sorry als dit een pijnlijk onderwerp is)
quote:
Upcoming!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pijnlijk?
't Gaat hier wel best hoor, leuk werk, leuke collega's, huisgenoot en hospita waar ik geen problemen mee heb
Het enige wat ik wel mis is wat vrienden echt dicht in de buurt...
Mja, maar dan ga je zeker de hele tijd zitten friemelen met je nieuwe vriendquote:
Ik had het over grootstequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het zal je enige vriend maar zijn.
[ afbeelding ]
Nee, die woont in Boekelo en gaat gewoon hier naar school. Die ga ik dan heel weinig zien waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar dan ga je zeker de hele tijd zitten friemelen met je nieuwe vriend
wtfquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het zal je enige vriend maar zijn.
[ afbeelding ]
fixed.quote:
nou, donders. ik stap daar van m'n levensdagen niet in als daar spanning op staatquote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, donders. ik stap daar van m'n levensdagen niet in als daar spanning op staat
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Enne justin, zolang ik nog op school zit kan ik zo een keer met de trein jouw kant op
Mooi zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, die woont in Boekelo en gaat gewoon hier naar school. Die ga ik dan heel weinig zien waarschijnlijk.
Ennee.. in elk stadje een ander schatje.. toch?
Ik zou van mijn leven niet terug naar Eemland verhuizenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pijnlijk?
't Gaat hier wel best hoor, leuk werk, leuke collega's, huisgenoot en hospita waar ik geen problemen mee heb
Het enige wat ik wel mis is wat vrienden echt dicht in de buurt...
Zelfde gedachte hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
nou, donders. ik stap daar van m'n levensdagen niet in als daar spanning op staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verstandige mensen hierjaja nu weten we het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk weer een happy Nath
Doet maar wat..
Ik zei nog sorry...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jaja nu weten we het wel![]()
Eindelijk weer een happy Nath
Opzich was ik al een tijdje weer gewoon vrolijk en alles hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mooi om te zien dat jij weer vrolijk bent
op een kerel nog wel, wie had dat ooit verwachtquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich was ik al een tijdje weer gewoon vrolijk en alles hoor![]()
Alleen nu ben ik gewoon weer verliefd, en dan valt t op
ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
op een kerel nog wel, wie had dat ooit verwacht
is in de aanbieding bij de C1000. 3 halen, 2 betalenquote:
ik weetquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is in de aanbieding bij de C1000. 3 halen, 2 betalen
Ik nog 2quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3u en dan ben ik weer klaar hier
Ik bedoel met morgen ook morgen, niet nuquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
RobinIk heb die post niet gezien maar ik ga nu niet smoken hoor. Van de zomer gaan we het zeker weten een keer doen
Dat Marko de broek uit moet doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik nog 2uur, maar als ik vragen mag waar slaat eigenlijk die TT op???![]()
![]()
Ja dus ? Heb je daar wat tegen ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja en dan stiete doar in zien onder bokse.
Dacht je nou echt dat dat jouw niveau omhoog zou helpen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:22 schreef F2tB het volgende:
Omg, nog steeds aan de koffievolgens mij al wel 13 bakkn gehad vandaag
Ofcourse not, mijn niveau is niet meer op te krikken.. Dat weet Robin als geen ander in dit topicquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat dat jouw niveau omhoog zou helpen?
Ik heb jou alleen nog maar gezien als je liters bier op hadquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ofcourse not, mijn niveau is niet meer op te krikken.. Dat weet Robin als geen ander in dit topic
Met bier op ist nog veel erger
We houden toch van je hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ofcourse not, mijn niveau is niet meer op te krikken.. Dat weet Robin als geen ander in dit topic
Met bier op ist nog veel erger
Hoe zit je nu op internet dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef Redbaron het volgende:
gvd nog aan toe, weer knalt mn inet verbinding eruit![]()
en kan niet bellen want mn telefoon is leeg
Toen wast niveau niet al te hoog, op z'n zachtst gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen nog maar gezien als je liters bier op hadDan had ik het ook maar dat maakt nie oet..
Het begon bij baysquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef F2tB het volgende:
[..]
Toen wast niveau niet al te hoog, op z'n zachtst gezegd
Hahahaha ja ! wat een koningsactie onniequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef Robinhoo het volgende:
Ik "Ben jij MACHIEL"
Machiel: "Nee"
Ik: "OKE LAAT MAAR DA"
Machiel: "Jow Robin"
Ik: "Jow"
Machiel "Ik ben Machiel"!!!
Haha ik ook, later gingen we hele tijd aan het schap zitetn gewoon kantelnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef F2tB het volgende:
[..]
Hahahaha ja ! wat een koningsactie onnie
Toen was ik me dronkn gek
MAAK ME NIET JALOERS GEK!#@!$!$!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik trek er nog één los.
dan kun je toch ook bellen?quote:
Dat kanteln week nog wa, toen hek nog een wijf gescoord dacht ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha ik ook, later gingen we hele tijd aan het schap zitetn gewoon kantelnEn later nog hakken geloof ik ?
tuulk nie, want dat volk vraagt natuurlijk of ik ff dit wil doen of kijken, en dat kan niet want ik heb maar een meter snoer, dohquote:
Mja t moet er wa een beetje uitzienquote:
Bij mij is 10 minuten laden genoeg voor 20 minuten blelen ongeveer..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tuulk nie, want dat volk vraagt natuurlijk of ik ff dit wil doen of kijken, en dat kan niet want ik heb maar een meter snoer, doh
t-shirtje kopen? bandje?quote:
Ja die was dr ook wa, maar dit is een foto van vorig jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Robinhoo het volgende:
ik ken die keal van gezicht Machiel.. en ja ik bedoel die rechtsevoordat ej dat gaat zeggen
Bedoel dat ik hem wa vaker zie..quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ja die was dr ook wa, maar dit is een foto van vorig jaar
Kan zijn op het station ofzo.. ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bedoel dat ik hem wa vaker zie..
Morgen ga ik lekker met Damzkie naar terras Hengelo
Wie kent Damzkie nog?
Ja eest heel veel, maar nu bijna niet meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef F2tB het volgende:
[..]
Kan zijn op het station ofzo.. ?
Damzkie die heb hier wel een paar keer wat gepost he ?
Hef e dan goed veur mekoar, thuus op de bank, wief naast oe, bed vlakbiequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef F2tB het volgende:
Klopt, die keerl(Pim) heeft echt droge humor
Heeft ie een paar keer met een wijf gezoend, zeg je: waarom ga je niet met haar naar de bios ?
Zegt ie: ach, thuis kank ook wel een film kijkn.
Baas
Waar hej een bed voor nodig aj op de bank zit ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hef e dan goed veur mekoar, thuus op de bank, wief naast oe, bed vlakbie
Ik had het over Damzkie majaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef F2tB het volgende:
Klopt, die keerl(Pim) heeft echt droge humor
Heeft ie een paar keer met een wijf gezoend, zeg je: waarom ga je niet met haar naar de bios ?
Zegt ie: ach, thuis kank ook wel een film kijkn.
Baas
Hou de aars dan ook dicht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:50 schreef Samzz het volgende:
Oh, gadverdamme... bij het winkelcentrum hier hangt echt zo'n strontlucht
Hij had het over die vent op die fotoquote:
Stimmtquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij had het over die vent op die foto
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
Ja dat snapte ik wel, maar ik bedoel dat Damzkie wa een leipe keal is.. die keal op de foto hek nog nooit gesproken
MAJA NOG EEN UUR
Godverdomme we praatn allemaal langs elkaar heenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:01 schreef Robinhoo het volgende:
Ja dat snapte ik wel, maar ik bedoel dat Damzkie wa een leipe keal is.. die keal op de foto hek nog nooit gesproken
MAJA NOG EEN UUR
DAT ZEG IK!quote:
Ist jouw band ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
niemand n shirtje kopen?
Ik loop nog liever in de blote bastquote:
ah, een koper, 8 euro heb je shirtje special price for youquote:
fixedquote:
double fixedquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef F2tB het volgende:
[..]
Ik loop nog liever in de blote bast met 2 halve liters in de vuist
Je gaf geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ah, een koper, 8 euro heb je shirtje special price for you
urgh...quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:19 schreef F2tB het volgende:
Een nest jonge olifantjes...
Negers worden niet bejaard, Robin, dat weet jij ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef Robinhoo het volgende:
Ik dacht een bejaarde neger die nog niet dood was aan aids.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef Samzz het volgende:
GEZOCHT: Joran vd Sloot. Vermomd met een peruaanse muts, met van die flapjes. Tot over de oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |