Veel muziek is inderdaad wel goed op Slam FM (Beter dan op 3FMquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:49 schreef joeyettt het volgende:
Soberzo draait SLAM alsnog de leukste muziek op de Nederlandse radio.
(behalve DD op 538)
Precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Veel muziek is inderdaad wel goed op Slam FM (Beter dan op 3FM_! of Radio 538
in ieder geval). Dat is ook de reden dat ik dan toch maar Slam FM luister als ik in de auto zit. Maar dan wil ik wel gewoon de filemeldingen goed horen. Niet voorafgaand door een mongolenlied of slecht voorgelezen met van alles er tussen door. Het probleem bij Slam FM is gewoon alles wat geen muziek is. De jingles, de pratende DJ´s etc, de gesprekken met bellers. Het communiceren met de zender via SMS, maar ook via krabbels
op Hyves of via Twitter
_! En ga zo maar door.
Ik herinneren mij ID&T radio. Uur lang knallen. Even het nieuws (louter een korte aankondiging erbij) en weer knallen.
Je vergeet de neukplaat man.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
De Beukplaat. Helemaal te shaken man.
Ja, royal sadness.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:13 schreef joeyettt het volgende:
Je vergeet de neukplaat man.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:47 schreef Socios het volgende:
Slam FM_!
Wat een baggerzender is dat geworden zeg. Vroeger was het wel chill als ID&T Radio. Maar nu...
en Kristel van Eijk![]()
Verbaast me niets dat er een kuthoofd bij de kutstem zit. Pittig, kort, vlot kapsel erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef Boomstam het volgende:
Zie die tanden! Daar waag ik um echt niet in.
dat was fresh fm dacht ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:08 schreef NielsTriple het volgende:
Was daar vorige week niet de house top 1000?
Heb toen wel ff online zitten luisteren
Doorgaans luister ik geen radio, alleen m'n MP3 collectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |