Nope...hij lag in het water toen ik thuis kwamquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Afgebroken terwijl je je kap omhoog deed?
De lamp staat per dag 7 uur aan met een tijdklok...moet toch niet zomaar kunnen...maar het klinkt wel logisch wat je zegtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef xkellyyyyyy het volgende:
hij is denk ik gewoon te warm geworden en had gesmolten, waardoor hij het gewicht niet meer kon houden
Nee...quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:05 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Heb je de lamp toevallig ooit vervangen gehad binnen dat half jaar?
Ja dat is wel het plan alleen had er al even over gebeld en de Aqua 60 bestaat niet meer. Dus zal wel een nieuw aquarium worden waar ik eigenlijk niet zo op zit te wachtenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Prowl het volgende:
Gewoon de kap terug naar de winkel en gratis een nieuwe kap mee krijgen
Die man vertelde me dat alleen Aqua 65 en Aqua 40 nog leverbaar zijn maar ik ga dat nummer even bellen, merci!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Maar een Aqua60 bestaat niet meer? Lijkt me wel heeeeeeel sterk... Dingen zijn nog volop te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |