abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 juni 2000 @ 23:15:00 #1
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_266771
Helaas, het fokforum is voor mij niet meer wat het geweest is. Jammer,in september gluur ik nog wel even naar binnen als de nieuwe serie BB begint.Tot dan, adios.

Waar wordt kool gestoofd?in het hart of in het hoofd?

Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_266772
Wie zich ergens te goed voor voelt
voldoet vrijwel nooit zelf aan de norm

of

wie zijn werk beneden zijn stand vindt
is niet goed genoeg voor zijn werk

Ben je in je priveleven ook zo moeilijk, of is FOK inderdaad je enige sociale kontakt?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 11 juni 2000 @ 11:45:00 #3
2029 Prole
dicere est facere
pi_266773
quote:
op 06-10-2000 om 11:58 PM schreef Borgia het volgende:
Wie zich ergens te goed voor voelt
voldoet vrijwel nooit zelf aan de norm


De norm is het gemiddelde. Waarom zou je streven naar middelmatigheid? De middelmatigheid ontstijgen... dat is de kunst

Prole

  † In Memoriam † maandag 12 juni 2000 @ 06:16:00 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266774
Lieve ekatarina,

Voor mij is het fok!forum meer dan het ooit geweest is. Ik ken het forum namelijk nog niet zo lang, en kan dus geen vergelijking maken met de 'goeie tijd' hier op het forum.

Maar ik denk dat je, samen met ruim 3.000 anderen, of misschien inmiddels al weer veel meer, zelf mede de sfeer kan bepalen. We zijn elk goed voor circa een 1/3 promille van de uiteindelijk sfeer, dus niemand kan individueel zijn stempel op een forum drukken. Gezamelijk echter, moet er iets heel moois van te maken zijn.

En dat het ook zo nu en dan eens komkommertijd is, ach.
't Is soms net het echte leven nietwaar?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 12 juni 2000 @ 14:17:00 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_266775
Lieve allemaal,

Soms ben je gewoon een beetje forum-moe. Dat hebben we toch allemaal wel eens gehad?

* Sanne is blij te zien dat Cynix weer post, en is nog blijer met het terugvinden van haar password.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_266776
Welcome back, Sanne ! Blij te zien dat je als belangrijke bijdraagster aan het Busforum niet hebt afgehaakt. De Family-topic op het Eilanden-forum schijnt de plek te zijn 'where it's all happening now'. In dit Forum verschijnen nu de aasgieren, die nog wat klappen uitdelen en dan schielijk wegsluipen, loerend of het effekt heeft.

Waarom voelt het als een déjà vu met BB-forum en de gebeurtenissen tijdens de oudjaars-nacht en de reunie ?

pi_266777
Joehoe, Moohoooooooor, Saaaaaaaanne, komen jullie ook naar het eiland,
't is hier gezellie en Bep mist jullie, o enne Sanne, Cynix is gisteren
aan komen zwemmen en Oermoeke Borgia heeft zich vervolgens over hem
ontfermd........ze blijkt nu echter zwanger van hem, dus kom snel redden
wat er nog te redden valt.

Tante Bep

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')