Ja allemaal stuk voor stuk met haar fragiele rimpelige handjes in elkaar gezet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:37 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
Dat zou mijn eerste merkzonnebril zijn, ik heb normaal 10euro zonnebrillen. Maar deze is door madonna gemaakt.
vandaag weer lekker aan de arbeit geweest?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:43 schreef Deceit het volgende:
Hallo Yuri der Meister
Beste TheaterMama, inzake het al dan niet verlenen van de eucharistie verwijs ik u door naarquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beste kardinaal
waarom heeft de RK kerk nog geen homodialooggroep opgezet zoals beloofd naar mijn hosti actie/rel?Mam
Concreet houdt dit in dat een priester zowel het recht heeft een homoseksueel de hostie te weigeren, maar tevens het recht heeft een homoseksueel tot de heilige communie toe te laten. Al naar gelang hoe de biedenaar de term zware zonde interpreteert.quote:Can. 915 - Tot de heilige communie mogen niet toegelaten worden geëxcommuniceerden en degenen die door een interdict getroffen zijn, na het opleggen of verklaren van hun straf, alsook anderen die halsstarrig volharden in een zware zonde die bekend is.
eigenlijk was het min of meer een grapje na aanleiding van je username, maar je bent echt in de here?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste TheaterMama, inzake het al dan niet verlenen van de eucharistie verwijs ik u door naar
[..]
Concreet houdt dit in dat een priester zowel het recht heeft een homoseksueel de hostie te weigeren, maar tevens het recht heeft een homoseksueel tot de heilige communie toe te laten. Al naar gelang hoe de biedenaar de term zware zonde interpreteert.
Ja maar begin nu steeds meer te balen om mijn diensten, 4 van de 5 dagen begin ik om half 12 en dan ben ik rond half 9 klaar.. heb helemaal niks aan me avond!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vandaag weer lekker aan de arbeit geweest?
Homoseksualiteit in de kerk? Net zoiets als heteroseksualiteit in de kerk. Aan seks doe doe je niet in het huis van (een) God. Je gaat toch ook niet bij de buren thuis neuken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk was het min of meer een grapje na aanleiding van je username, maar je bent echt in de here?
hoe ga jij met je homoseksualiteit om dan in de kerk?
kan je niet een andere dienst nemen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar begin nu steeds meer te balen om mijn diensten, 4 van de 5 dagen begin ik om half 12 en dan ben ik rond half 9 klaar.. heb helemaal niks aan me avond!
Al met al wel lkkr gewerkt ja
Stomme regel. God maakt zelf wel uit of ie in de hemel komt of nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beste TheaterMama, inzake het al dan niet verlenen van de eucharistie verwijs ik u door naar
[..]
Concreet houdt dit in dat een priester zowel het recht heeft een homoseksueel de hostie te weigeren, maar tevens het recht heeft een homoseksueel tot de heilige communie toe te laten. Al naar gelang hoe de biedenaar de term zware zonde interpreteert.
Nope gaat niet lukken.. Het is allemaal fixed..quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet een andere dienst nemen?
nou zullen vast wel een paar zijn hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homoseksualiteit in de kerk? Net zoiets als heteroseksualiteit in de kerk. Aan seks doe doe je niet in het huis van (een) God. Je gaat toch ook niet bij de buren thuis neuken?
maar je kan wel uitslapen en feesten in het weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Nope gaat niet lukken.. Het is allemaal fixed..
Part-timers..
beschouw jij je eigen homoseksualiteit als een zware zonde?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homoseksualiteit in de kerk? Net zoiets als heteroseksualiteit in de kerk. Aan seks doe doe je niet in het huis van (een) God. Je gaat toch ook niet bij de buren thuis neuken?
Hmmja om de week heb ik zaterdag dienst en die ene zaterdag kan ik ook een ma of don vrij krijgen en dan zou ik de zaterdag moeten werkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je kan wel uitslapen en feesten in het weekend
Maar waar ik nou benieuwd naar ben is waarom je als homoseksueel nog lid wil zijn van een kerk die je in wezen afkeurt om wie je bent en je daarom sancties mag opleggen. Wel meedoen, maar wetende dat je nooit volwaardig lid zal zijn? Gedoogd misschien, maar erkend nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stomme regel. God maakt zelf wel uit of ie in de hemel komt of niet
Als je dat al een stomme regel vind moet je maar eens het hoofdstuk over huwelijk door bladeren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stomme regel. God maakt zelf wel uit of ie in de hemel komt of niet
lees dat dikgedrukte gedeelte nou eens hard op?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hoelang moet je in sturen nu?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmmja om de week heb ik zaterdag dienst en die ene zaterdag kan ik ook een ma of don vrij krijgen en dan zou ik de zaterdag moeten werken
Dus nee die zekerheid is ook geeneens!
Maar wat betreft uitslapen, dat weer wel..
Aja ben er gewoon helemaal klaar mee
Wil studeren in rdam en daar wonen
Ik ben geen homoseksueel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beschouw jij je eigen homoseksualiteit als een zware zonde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |