Ik ben heeul echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef creno het volgende:
[..]
en is mistero een kloon of is ie ook echt ?
kammen ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben heeul echt
www.gay.nl/misterole
weet niet ik zie wel een piemel maar geen gezicht ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef creno het volgende:
[..]
en is mistero een kloon of is ie ook echt ?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef NetSphere het volgende:
[..]
weet niet ik zie wel een piemel maar geen gezicht ?
Fuck ik ben betraptquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:04 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Klaarkomen en gaan he! hahah
ik moet ook slapen.
jammer, er kwam net sfeer in het topic.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:04 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Klaarkomen en gaan he! hahah
ik moet ook slapen.
nog zon leuk woordgrapje van je haha daar ben je echt goed in he ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:07 schreef creno het volgende:
[..]
jammer, er kwam net sfeer in het topic.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef NetSphere het volgende:
[..]
nog zon leuk woordgrapje van je haha daar ben je echt goed in he ?![]()
Leuke avatar!quote:
Nee, want vandaag is inmiddels al weer gisteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Stroekie het volgende:
vandaag deze ook nog vol ?
Ja he? Ik was ook aangenaam verrast. Vooral door het verhaal. Wie had je in plaats van Rene?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou all shook up, love me tender is wel echt een sprankelende feel good met een hoog tempo, ik heb genoten, maar dat lag niet zo zeer aan de hoofdrolspelers, zowieso Rene van kooten was er zelf niet.
Jezus wat is Fred Butter oud en dik geworden, ik had het erg te doen met Harrie Slinger tot op een zeker moment dacht ik dat ie tekstloos zou blijven.
Maar toppers waren toch wel Erica Yong ( die zong iedereen van de vloer) en Daniëlle Veneman (sterke zang en komisch.
Verder een erg goed ensemble, ik heb toch genoten, hoewel ik geen Elvis fan ben, maar zo vertaald door jan Rot, kregen de liedjes voor mij meer inhoud
inderdaad gewoon dance makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:54 schreef creno het volgende:
hmm, dit was kate's laatste single. Ik hoop dat ze weer gewoon gaat zingen wat ze eerst deed, leuke dance nummers.
beste kardinaalquote:
het verhaal deed erg shakespeariaans aan met al die persoonsverwisselingen en zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja he? Ik was ook aangenaam verrast. Vooral door het verhaal. Wie had je in plaats van Rene?
Merkhomoquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:29 schreef creno het volgende:
deze wil ik hebbuh: http://www.dolcegabbana.c(...)lection/DG2087_05_8G
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |