quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Peter het volgende:
Ik ben geen 40+ heur
En we mogen niet in een ander subforum van yvonne.
Homoseksualiteit is dan ook onzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:27 schreef Peter het volgende:
Ik ben geen 40+ heur
En we mogen niet in een ander subforum van yvonne.
Ik ken jou.quote:
je hebt sex met mannen waarom danquote:
quote:
quote:omdat mannenzijn
Jij rijd zelf niet meer?quote:ik hoop dat R snel hier is, anders neem ik een taxi. Ik heb wel genoeg gewerkt vandaag
Hai Waxxer, tijd niet gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HAHA!!!![]()
![]()
Nou!!!!!!!![]()
Ik zat nét te denken: "Zat ik maar........"
toch een homo, ik wist het wel avn je Y.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij rijd zelf niet meer?
Zeg dat, hoe lang zal dat ondertussen wel niet zijn..?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hai Waxxer, tijd niet gezien.
Is dat door derden aangeschaft, of heb jij, ja, toch maar eens door een winkel gelopen, ik zou bijna willen zeggen dat je vervolgens hebt gewikt en gewogen, en toen toch maar gedacht van, ja, dat koop ik?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Er is een weegschaal in huis gehaald, hoewel dat volgens sommigen een Instrument van de Duivel is..
waar zullen we het over hebben vandaag dan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Stroekie het volgende:
vandaag deze ook nog vol ?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
toch een homo, ik wist het wel avn je Y.![]()
ahzoquote:R heeft mijn auto omdat ik ..... je weet wel
zonder jou?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waar zullen we het over hebben vandaag dan ?
maar R is er bijna, na 1 1/5 uur in de filemaar dan had hij ook maar niet naar het strand moeten gaan
Ik heb kennelijk op indringend toon iets gezegd over afvallen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat door derden aangeschaft, of heb jij, ja, toch maar eens door een winkel gelopen, ik zou bijna willen zeggen dat je vervolgens hebt gewikt en gewogen, en toen toch maar gedacht van, ja, dat koop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |