Haha, daar ben ik eens op vakantie geweest. In de Ardennen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef pindaplukker het volgende:
Er rijd jaaaren altijd een ijscoboer uit Belgie @ deze tijd van het jaar rond door het dorp.
Je hoort hem van ver al aankomen door die achterlijke kanker bel, "Ding Dong ding dong"![]()
Opzich ook al een klacht waard.
Maar wat heeft die vent dit jaar gedaanDie bel er af gehaald en er een luidspreker opgezet waar alleen maar Efteling liedjes uitkomen.
Klacht: bijna elke dag die kut deuntjes aanhoren
Kut, die wou ik postenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef smegmanus het volgende:
IJSCOMAN! IJSCOMAN! VERTEL ONS EEN VERHAAL!
Nee gewoon in Nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik eens op vakantie geweest. In de Ardennen?
quote:
Omdat ik vlak bij de Belgische grens woon, en het busje een Belgisch kenteken heeft, pannekoekquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ie uit België komt ?
\quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:24 schreef pindaplukker het volgende:
Er rijd jaaaren altijd een ijscoboer uit Belgie @ deze tijd van het jaar rond door het dorp.
Je hoort hem van ver al aankomen door die achterlijke kanker bel, "Ding Dong ding dong"![]()
Opzich ook al een klacht waard.
Maar wat heeft die vent dit jaar gedaanDie bel er af gehaald en er een luidspreker opgezet waar alleen maar Efteling liedjes uitkomen.
Klacht: bijna elke dag die kut deuntjes aanhoren
Waar denk je dan dat het isquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik weet welke dat is.
Of er zijn meerdere.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:27 schreef smegmanus het volgende:
IJSCOMAN! IJSCOMAN! VERTEL ONS EEN VERHAAL!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |