ja, ik expres ook niets meegenomen. had de buurman er wel een paar extra meequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach als we ergens zitten en iedereen doet het, misschien dan wel
Ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb weinig donkere kleding. Ik ben gek op verschillende kleuren kleren.
De Etos, maar dat had ik gisteren al gezegd geloof ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga toch echt niet alle winkels af voor die meuk![]()
kally was t met me eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jij liet het afweten, deze is helemaal van Kally
Naamtopics mogen niet, maar topics eigenen mag dan weer wel...?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, jij liet het afweten, deze is helemaal van Kally
quote:
eigenen niet, openen welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naamtopics mogen niet, maar topics eigenen mag dan weer wel...?
Ik heb wel redelijk veel sportshirtsquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik ben niet zo van de sportshirts meer. Alleen bij het sporten draag ik ze nog.
lol dat werd standaard opgezet in tent op rembrandts als we daar binnenkwamen. was een groep zwarte vlekkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren meer kleuren gaan dragen toen ik de bijnaam 'Man in black' kreeg
Nee joh gewoon een goedkope, wit met 100% holland eropquote:
Welnee is gewoon een veilige kleurquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij er ook aanzien van, deze kleur.
ah k. oranje is oranje. wit met oranje is ook oranjequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh gewoon een goedkope, wit met 100% holland erop![]()
Ik word trouwens zwaar gechanteerd hier![]()
Mama als wij ijs mogen krijg jij een extra kus
Als je alleen zwart draagt ben je toch neit meteen Gothic?quote:
Nee ik bedoel die je bij de boodschappen krijgt, ik ga niet in 5 winkels boodschappen doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
De Etos, maar dat had ik gisteren al gezegd geloof ik
Ik zou het doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word trouwens zwaar gechanteerd hier![]()
Mama als wij ijs mogen krijg jij een extra kus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |